اخبار آران و بیدگل

برخی محدودیت های کرونایی با توجه به وضعیت نارنجی شهرستان همچنان ادامه دارد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل، دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار و رئیس ستاد مدیریت و مقابله با کرونای شهرستان آران و بیدگل با اشاره به تغییر وضعیت شیوع کرونای این شهرستان از قرمز به نارنجی و تشکر از همراهی مردم و اصناف در این دوره از محدودیت‌‌ها گفت: از شنبه ۱۵ آذرماه برخی محدودیت‌های کرونایی در این شهرستان ادامه دارد.

🔺وی خاطرنشان کرد: اگر مردم و مسئولان شهرستان آران و بیدگل در رعایت پروتکل‌ها و اعمال محدودیت‌ها مماشات و سهل‌انگاری کنند، بازگشت به وضعیت قرمز دور از انتظار نیست.

🔺دکتر بایبوردی تصریح کرد: فعالیت مشاغل گروه‌های ۳ و ۴ در شهرهای دارای وضعیت نارنجی و از جمله شهرستان آران و بیدگل متوقف می‌شود که در صورت عدم رعایت این موضوع، واحد صنفی متخلف پلمب می‌شود.

🔺وی بیان داشت: بر اساس بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور کارکنان دستگاه‌های ارائه‌دهنده خدمات ضروری مرتبط با ماموریت های اساسی با تشخیص بالاترین مقام مسئول دستگاه با دو سوم نیرو و کارکنان سایر دستگاه‌ها با یک دوم نیرو در محل کار خود حضور خواهند یافت و ماموریت‌های اداری غیرفوری نیز لغو می‌شود.

🔺وی ادامه داد: همچنان تمام مراکز آموزشی اعم از مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، آموزشگاه‌های خصوصی و حوزه‌های علمیه در شهرستان آران و بیدگل تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

🔺وی به وضعیت تردد در شهر‌های شهرستان آران و بیدگل طی هفته آتی اشاره کرد و گفت: خودرو‌های شخصی با پلاک بومی حق خروج از منطقه خودشان را ندارند و پلاک‌های غیربومی هم اجازه ورود به این مناطق را ندارند که در صورت رعایت نکردن؛ جریمه ۵۰۰ هزار تومانی خواهند شد.

🔺وی گفت: هر نوع جلسه رسمی در مناطق قرمز تا سقف ۱۵ نفر و در سطح نارنجی تا سقف ۲۰ نفر و در مناطق با سطح زرد تا سقف ۳۰ نفر مجاز است

✍گروه شغلی شماره ۳ شامل مدرسه‌ها، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، زبانسراها، آموزشگاه‌ها و کتابخانه‌ها، مهدهای کودک، استخرهای سرپوشیده، سینماها و تئاترها، موزه‌ها و باغ‌موزه‌ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی،کاهش فعالیت حمل و نقل عمومی درون‌شهری، کاهش زمان فعالیت ادارات و مراکز غیردولتی و برگزاری آزمون‌های حضوری است

✍گروه شغلی شماره ۴ شامل برگزارکنندگان مراسم فرهنگی، اجتماعی و مذهبی، مدرسه‌های شبانه‌روزی، باشگاه‌های ورزشی، چاپخانه‌ها، قهوه‌خانه‌ها و و مراکز عرضه مواد دُخانی، بازی‌ها و مراکز تفریحی آبی، باشگاه‌های ورزشی سالنی و دورکاری شاغلان گروه‌های حساس است.

اخبار ویژه شهرستان آران و بیدگل را در سایت خبرگزاری نسل فردای آران و بیدگل دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا