اخبار ابوزیدآباداخبار آران و بیدگلاسلاید شو اصلی

روکش آسفالت ۱۸ کیلومتر از جاده‌های بخش کویر آران و بیدگل

فرماندار آران و بیدگل گفت: ۱۸ کیلومتر از جاده‌های بخش کویر آران و بیدگل روکش آسفالت شد.

به گزارش خبرگزاری نسل فردا، علی اکبر رضایی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه یکی از مهمترین چالش‌های موجود در شهرستان آران و بیدگل در حوزه راه است، اظهار داشت: برای حل مشکلات در این حوزه تمام تلاش خود را می‌کنیم و در مورد این موضوع با مسئولین استان و کشوری هم رایزنی می‌کنیم.

وی بخش کویر را یکی از مهمترین مناطقی دانست که در حوزه راه باید به آن پرداخته شود، ابراز داشت: بر این مبنا ۱۸ کیلومتر از جاده‌های این بخش روکش آسفالت شد.

فرماندار آران و بیدگل تصریح کرد: این پروژه شامل خط کشی و روکش آسفالت جدید محور ابوزیدآباد، فخره و خروجی روستای حسین آباد به طرف روستای فمی است.

وی با اشاره به اینکه برای این پروژه اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال هزینه شده است، گفت: این پروژه از مطالبات به حق مردم این منطقه بوده است که با پیگیری‌های انجام شده به سرانجام رسیده است.

رضایی همچنین از آغاز عملیات اجرایی پروژه روشنایی محور روستای ریجن به ابوزیدآباد خبر داد و تصریح کرد: در راستای مصوبات سفر استاندار اصفهان به شهرستان آران و بیدگل و به منظور رفع نقاط حادثه‌خیز، عملیات اجرایی احداث روشنایی محور روستای ریجن به ابوزیدآباد به طول ۲/۵ کیلومتر در حال انجام است.

وی اعتبار اجرای این پروژه را ۴۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: اجرای پروژه به صورت مشارکتی در قالب تفاهم‌نامه چهارجانبه با فرمانداری، اداره ایمنی و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان، شهرداری ابوزیدآباد و دهیاری ریجن در حال اجرا می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا