اخبار آران و بیدگلاخبار فرهنگیاسلاید شو اصلی

تکیه «کودکان رضوی، روضه های حسینی» در آران و بیدگل برپا شد

همزمان با ایام شهادت امام حسین(ع) و یاران باوفایش، تکیه «کودکان رضوی، روضه های حسینی» در آران و بیدگل برپا شد

به گزارش نسل فردا و به نقل از حبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، همزمان با ایام شهادت امام حسین(ع) و یاران باوفایش، تکیه «کودکان رضوی، روضه های حسینی» در پنج شب دوم از دهه اول ماه محرم در حسینیه علی بن موسی الرضا علیه السلام محله عباس آباد آران و بیدگل برپا شد.

 

در این تکیه که با همکاری هیئت محترم علی بن موسی الرضا علیه السلام و معاونت خواهران کانون فرهنگی هنری امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف برگزار شد برنامه هایی در راستای آشنایی کودکان با واقعه ی عاشورا و قیام امام حسین علیه‌السلام و پیوند آن با ظهور امام زمان (عج) برای کودکان سنین ۳ تا ۹ سال اجرا شد.

 

بازگویی داستان هایی با زبان کودکانه در مورد شهدای کربلا و ترسیم نقاشی و رنگ آمیزی آن توسط کودکان، مداحی و سینه زنی توسط نونهالان، اجرای سرود و شعرخوانی، آموزش کاردستی و برپایی مسابقه از ویژه برنامه های این تکیه بود.

تکیه روضه های حسینی تلاش کرد خاطراتی ماندگار از ایام محرم در اذهان کودکان تداعی کند

 

مسئول معاونت خواهران کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) در این خصوص گفت: این تکیه با هدف آشنایی کودکان با قیام امام حسین (ع) و زمینه سازی برای انتقام خون آن حضرت با ظهور امام زمان(عج) طبق سنوات گذشته برپا شد و تلاش کرد خاطراتی زیبا و ماندگار از ایام محرم در اذهان کودکان تداعی کند.

 

مریم خندان پور تاکید کرد: در این خیمه گاه، برنامه هایی در راستای آشنایی کودکان با واقعه ی عاشورا و پیوند آن با ظهور امام زمان (عج) برگزار شد.

 

وی اظهار داشت: در خیمه گاه عاشورایی، داستان هایی با زبان کودکانه در مورد شهدای کربلا برای کودکان بیان شد و سپس از این نوگلان خواسته شد نقاشی مربوط به آن داستان را ترسیم کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا