اخبار آران و بیدگلاخبار فرهنگیاسلاید شو اصلیمذهبی

ویزیت رایگان سالمندان آران و بیدگل توسط پزشک یاور رضوی

یاور رضوی پزشک متخصص گوش و حلق و بینی از کانون سلطان طوس آران و بیدگل ۲۱ نفر از سالمندان مجتمع برکت را به عشق امیرالمومنین(ع) در روز عید غدیر خم به صورت رایگان ویزیت کرد.

به گزارش خبرگزاری نسل فردا و به نقل از خبرگزاری حوزه در کاشان مجید دادخواه مسئول کانون خدمت رضوی سلطان طوس در آران و بیدگل در جمع خبرنگاران اظهار داشت : یاور رضوی پزشک متخصص گوش و حلق و بینی از کانون سلطان طوس آران و بیدگل ۲۱ نفر از سالمندان مجتمع برکت را به عشق امیرالمومنین(ع) در روز عید غدیر خم به صورت رایگان ویزیت کرد.

وی اظهار کرد: طرح «اطعام رضوی،سفره‌های علوی» توسط خادمیار و خیران کانون سلطان طوس در روز عید غدیر خم با توزیع ۱۳۵خوراک (پُرس) چلو کباب و قورمه سبزی غذای متبرک امام رضا(ع) به مبلغ ۸۶ میلیون ریال بین نیازمندان و ایتام خانه نرگس و توزیع اجرا شد.

به گفته وی، اعزام ۲ بیمار سرطانی زائر اولی مشهد مقدس با با شعار «به عشق امام رئوف، گامی برای ظهور» و پرستاری یاور رضوی با هزینه ۸۰ میلیون ریالی خیران در دهه ولایت و امامت امیرالمومنین علی(ع) از دیگر فعالیت‌های شاخص کانون سلطان طوس در این دهه بود.

مسئول کانون خدمت رضوی سلطان طوس در آران و بیدگل همچنین توزیع گوشت گوسفند قربانی با ذبح یک رأس گوسفند و تهیه ۲۲ بسته گوشت آن به مبلغ ۹۵ میلیون ریال بین نیازمندان و ایتام توسط یاوران و خادمیاران این کانون یادآورشد.

دادخواه اعطای جوایز فرهنگی مرتبط با غدیر نیز به زائران کودک حرم باب المراد(ع) به مبلغ چهار میلیون و ۱۵۰هزار ریال را توسط خادمیاران و یاوران این کانون در روز عید سعید غدیر یادآور شد و گفت: دیدار با سادات بنی الزهرا و اهدای یک جلد نهج البلاغه و برگزاری مسابقه «عید قربان تا عید غدیر فقط یک سوال» در فضای مجازی با موضوع بیان ۲ حدیث حضرت رسول اکرم( ص) در مورد مقام و منزلت حضرت علی(ع) از جمله برنامه‌های فرهنگی مذهبی خادمیاران و یاوران کانون در دهه ولایت بود.

وی با اشاره به شرکت ۴۰ نفر از سراسر کشور علاوه بر شهروندان آران وبیدگلی در مسابقه «عید قربان تا عید غدیر فقط یک سؤال» اظهار کرد: مراسم اهدای جوایز با هزینه پنج میلیون و ۶۰۰ هزار ریال شامل اعطای قطعه کوچک سنگ متبرک قبر امیرالمومنین (ع) به قید قرعه به هشت نفر از شرکت کنندگان در روز عید غدیر در محل امامزاده بر گزار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا