اخبار آران و بیدگلاخبار بهداشت و درماناسلاید شو اصلیعنوان داغ

بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) آران و بیدگل در انتظار سرمایه گذار

دبیر اجرایی خانه کارگر آران و بیدگل گفت: ساخت بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) در سال 93 توسط خیرین و دانشگاه علوم پزشکی کاشان آغاز شد و با پیشرفت حدود ۹۰ درصدی نیازمند تامین اعتبار برای بهره برداری است.

به گزارش نسل فردای آران و بیدگل و به نقل از خبرگزاری ایلنا مجتبی حاجی زاده اظهار داشت: تشکل‌های  کارگری خواستار به بهره‌برداری رسیدن این مرکز درمانی جنرال در منطقه است و امیدواریم سازمان تامین اجتماعی در این زمینه ورود کند.

وی افزود: مرکز درمانی بیمارستان سیدالشهداء(ع) به حدود ۹۰ درصد از بیمه پردازان سازمان تأمین اجتماعی منطقه کاشان و آران و بیدگل خدمات ارائه می‌دهد.

دبیر اجرایی خانه کارگر آران و بیدگل اضافه کرد: البته ارائه خدمات به تمام بیمه شدگان این منطقه از سوی یک مرکز درمانی کافی نیست و از سال ۹۳ با کمک خیرین و دانشگاه علوم پزشکی کاشان، ساخت بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) در شهرستان آران و بیدگل آغاز شد.

به گفته وی، بعد از گذشت نزدیک به ده سال، این پروژه ۹۰ درصد پیشرفت داشته و برای بهره‌برداری نیازمند ورود سایر خیرین و حتی سازمان تامین اجتماعی است.

حاجی زاده اذعان داشت: اعضای هیات مدیره خیریه بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) در بازدید تشکل‌های کارگری و اعضای خانه کارگر آران و بیدگل توضیحات مبسوطی از روند کار این بیمارستان ارائه دادند و اعلام کردند در صورتیکه سازمان تأمین اجتماعی از بیمه پردازان این منطقه که بالغ بر ۸۴ درصد کل جمعیت را تشکیل می‌دهند با تکمیل ساخت این بیمارستان، حمایت کند این موضوع مورد استقبال خیرین و اعضاء هیات مدیره، خیریه فوق قرار خواهد گرفت.

دبیر اجرایی خانه کارگر آران و بیدگل اضافه کرد: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده، قرار است آران و بیدگل پایتخت فرش ماشینی کشور شود و می‌طلبد در همه زمینه‌ها به ویژه ارائه خدمات درمانی نیز شرایط قابل قبولی داشته باشد. این موضوع نیاز به تکمیل بیمارستان امام حسین(ع) را تایید می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا