اخبار آران و بیدگلاخبار بهداشت و درماناسلاید شو اصلیعنوان داغ

درمانگاه تخصصی قمربنی هاشم(ع) در آران و بیدگل راه اندازی می شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آران و بیدگل از راه اندازی درمانگاه تخصصی قمربنی هاشم وابسته به موسسه خدمات درمان بسیجیان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش نسل فردا و به نقل از خبرگزاری شبستان سرهنگ ابوالفضل حسین دوست گفت: درمانگاه تخصصی قمربنی هاشم وابسته به موسسه خدمات درمان بسیجیان بزودی در شهرستان آران و بیدگل افتتاح می شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آران و بیدگل افزود: این درمانگاه با پیگیری این ناحیه تاسیس و در حال تجهیز است و تاکنون ۳۵ میلیارد ریال تجهیز صورت گرفته و ساختمان آن در سه طبقه به همت هیئت حضرت اباالفضل دهنو در اختیار این موسسه قرار گرفته است.
حسین دوست ادامه داد: پزشک عمومی، دندان پزشکی، پزشکان متخصص، تزریقات و پانسمان و … از جمله خدمات این درمانگاه است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آران و بیدگل افزود: همچنین بخش های پاراکلینیکی، آزمایشگاه ، سونوگرافی در آینده نزدیک به بخش های این مرکز اضافه خواهد شد.
حسین دوست تصریح کرد: درمانگاه های وابسته به موسسه خدمات درمان بسیجیان به منظور ارائه خدمات ارزان وبا تعرفه پایین به مردم به ویژه بسیجیان در سطح کشور فعالیت می کنند.
حسین دوست افزود: تاکنون ۱۰۵ درمانگاه وابسته به موسسه خدمات درمان بسیجیان در کشور راه اندازی شده است که درمانگاه قمربنی هاشم(ع) آران و بیدگل نخستین درمانگاه وابسته به این موسسه در استان اصفهان خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا