اخبار اجتماعیاخبار آموزش و پرورش

عملیات ساخت دو باب مدرسه خیّرساز در روستاهای فخره و کاغذی بخش کویرات شهرستان آران و بیدگل آغاز شد

به گزارش نسل فردا، به نقل از روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل، طی آیینی با حضور فرماندار شهرستان آران و بیدگل، نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، خیّران و جمعی از مسئولان، کلنگ ساخت دو باب مدرسه خیّرساز در روستاهای فخره و کاغذی بخش کویرات شهرستان آران و بیدگل به زمین زده شد.

مدرسه خیّرساز بانو شیرین حُر توسط خیّر گرانقدر حاج رضا منزوی زاده در روستای فخره  و مدرسه خیّرساز بانو محبوبه صمدی توسط خیّر گرانقدر حاج احمد خوروش در روستای کاغذی احداث می شود.

دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل در این آیین ضمن گرامیداشت ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم از معلمان سختکوش و ایثارگران شهرستان که در راستای دانش افزایی و آگاهی بخشی فرزندان تلاش می کنند، قدردانی کرد و گفت:  اگر بخواهیم آینده درخشانی برای شهرستان آران و بیدگل ترسیم کنیم باید دانش آموزان را به عنوان نسل امروز و فردا دریابیم و برایشان برنامه ریزی هوشمند و دانش بنیان داشته باشیم.

وی در ادامه ضمن تقدیر از خیران ساخت دو باب مدرسه در بخش کویرات شهرستان آران و بیدگل بیان داشت: مردان و زنان خیّر، نیک اندیشانی هستند که در یک مسابقه همگان پیروز شرکت می کنند و با ارائه خدمات ارزشمند نام نیک و جاودان از خود برجای می گذارند.

دکتر بایبوردی، خیّران را نظرکرده های خدا نام برد و نقش ارزشمند آنان را در توسعه این شهرستان قابل تقدیر و تجلیل ذکر کرد.

اخبار ویژه شهرستان آران و بیدگل را در سایت خبرگزاری نسل فردای آران و بیدگل دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا