اخبار آران و بیدگلاخبار اجتماعیاخبار بهداشت و درمان

۴۴۰ مورد بازدید تخصصی بهداشت کرونایی از مراکز آموزشی در آران و بیدگل

دکتر «اعظم باقری» در حاشیه نشست مدیریت وپ یشگیری از بیماری کووید ۱۹ در مدارس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: طی دو هفته ابتدایی بازگشایی مدارس در شهرستان آران و بیدگل ۴۴۰ مورد بازدید تخصصی کارشناسان این اداره از مراکز آموزشی در زمینه بهداشت کرونایی صورت گرفته است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان آران و بیدگل افزود: در دوهفته ابتدایی بازگشایی مدارس، اگرچه وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی در همه حیطه ها نسبت به سال تحصیلی گذشته ارتقا  داشته است، اما با توجه به خطر شیوع این ویروس،برنامه های آموزش غیرحضوری در دستور کارقرار گرفته است.

باقری با بیان اینکه متاسفانه اکثر موارد مثبت در طی هفته های اخیر، مربوط به والدین دانش آموزان بوده است گفت: به منظور آگاهی بخشی، برنامه‌های آموزشی و توجیهی ویژه ای برای مدیران و مربیان مدارس با همکاری اداره آموزش و پرورش و ستاد کرونای شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان آران و بیدگل خاطر نشان کرد: کرونا تاریخ انقضا ندارد و اصلا مشخص نیست تا چه زمانی این ویروس در کشورمان وجود داشته باشد و ازسوی دیگر آموزش هم تعطیلی بردارنیست اما استفاده ازفضای مجازی، برنامه های آموزشی صداوسیما ، برنامه شاد و…  می تواند در جبران این کاستی نقش حیاتی داشته باشد.

اخبار ویژه شهرستان آران و بیدگل را در سایت خبرگزاری نسل فردای آران و بیدگل دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا