اخبار آران و بیدگل

اعمال محدودیت‌های کرونایی برای گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ به دلیل قرمز شدن وضعیت

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل در نشست ستاد مدیریت و مقابله با کرونای این شهرستان که با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان، اعضای ستاد مدیریت و مقابله با کرونای شهرستان آران و بیدگل و روسای بانک‌های این شهرستان برگزار شد، از اعمال محدودیت‌های کرونایی برای گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ به دلیل قرمز شدن وضعیت این شهرستان خبر داد.

🔺وی اعمال این محدودیت‌ها را پیشنهاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان و سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان آران و بیدگل ذکر کرد و گفت: این محدودیت‌ها شامل فروشگاه‌های عرضه مواد غذایی و نانوایی‌ها نمی‌شود.

🔺دکتر بایبوردی اضافه کرد: کریدورهای گردشگری مرنجاب- سنبک- سیازگه و چاه‌عروس به مدت یک هفته تعطیل‌اند.

🔺وی در این نشست بر اجرای این محدودیت‌ها به صورت جدی تاکید و خاطر نشان کرد: با خاطیان کرونایی شهرستان آران و بیدگل به جدیت برخورد قانونی می‌شود.

🔺فرماندار شهرستان آران و بیدگل با اشاره به ممنوعیت کلیه تجمعات، از تعطیلی بازارهای روز این شهرستان در قالب محدودیت‌های کرونایی برای گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ خبر داد و افزود: ضمن ممنوعیت برگزاری مراسم و آیین‌های تشییع اموات در شهرستان، ارسال پیامک‌های تشییع، ترحیم و هرگونه تجمع در شهرستان آران و بیدگل ممنوع است.

🔺وی ضمن تاکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط کارمندان ادارات، دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها و نیز مراجعان به آن دستگاه‌ها بار دیگر بر لزوم استفاده «ماسک از خانه تا خانه» و «ماسک از محل کار تا خانه» تاکید کرد و گفت: رؤسای ادارات، بانک‌ها و دستگاه‌هایی که نتوانند با استقرار یک نفر در جلوی ادارات خود، الزام استفاده از ماسک به مراجعان را یادآور شوند، برخورد قانونی و جدی می‌شود.

🔺فرماندار و رئیس ستاد مدیریت و مقابله با کرونای شهرستان آران و بیدگل به رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی ۲۵ درصدی و استفاده ۶۰ درصدی مردم این شهرستان از ماسک اشاره کرد و اظهار داشت: بنابر آمار ارائه شده توسط بازرسی‌های شبکه بهداشت و درمان این شهرستان و دانشگاه علوم پزشکی کاشان، ادارات۵۷ درصد، سوپرمارکت‌ها و خواربارفروشی‌ها ۷۰ درصد، نانوایی‌ها ۶۵ درصد، مطب‌ها ۷۵ درصد و پیشخوان‌های دولت ۷۰ درصد استفاده از ماسک را رعایت می‌کنند.

اخبار ویژه شهرستان آران و بیدگل را در سایت خبرگزاری نسل فردای آران و بیدگل دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا