اخبار آران و بیدگلاسلاید شو اصلیعنوان داغمذهبی

افتخارآفرینی بانوی حافظ آران و بیدگلی در مسابقات قرآن دانشگاه فرهنگیان کشور

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل از افتخارآفرینی بانوی حافظ و فعال قرآنی این شهرستان در مسابقات قرآن دانشگاه فرهنگیان کشور خبر داد.

سعید ضابطی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: بانوی فعال قرآنی و حافظ  آران و بیدگلی در سی و یکمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان معلم دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور افتخارآفرین شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل افزود: در این مسابقات قرآنی «فرشته صباغیان بیدگلی» فعال قرآنی موسسه فرهنگی قرآن و عترت مجمع قاریان و حافظان حضرت محمدهلال(ع) موفق به کسب «رتبه دوم» کشور در رشته «حفظ کل» شد.

 

 

 

ضابطی اضافه کرد: کسب رتبه های دوم کشوری در مسابقات «مدهامتان» در رشته حفظ کل سال ۱۴۰۰ ، رتبه اول کشوری در مسابقات دانشجویی در رشته حفظ ۲۰ جزء سال ۱۳۹۹ و رتبه دوم کشوری در رشته حفظ کل در سال ۱۴۰۰، رتبه اول استان در مسابقات بالای ۱۸ سال سازمان اوقاف در رشته حفظ ۲۰ جزء در سال ۱۴۰۰ از موفقیت های این بانوی قرآنی است.

دبیر شورای توسعه فعالیت های قرآنی شهرستان آران و بیدگل ادامه داد: کسب رتبه های دوم کشوری در رشته حفظ ۱۰ جزء در مسابقات «دارالقرآن امام علی(ع)» سال ۹۵ و رتبه سوم کشوری در رشته حفظ ۲۰ جزء سال ۱۳۹۷ برخی دیگر از موفقیت های این قرآن آموز شهرستان آران و بیدگل است.

 

ضابطی با اشاره به اینکه فرشته صباغیان بیدگلی مدرک درجه ۳ تخصصی حافظان کل قرآن کریم را داراست تصریح کرد: فرشته صباغیان بیدگلی در نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال ۱۳۹۹ گواهینامه حفظ کل قرآن کریم را دریافت کرده است.

 

از ابتدای تاسیس مجمع قاریان و حافظان هلال(ع) در سال ۱۳۷۱ تاکنون بیش از ۱۵۰ قرآن آموز زیر نظر اساتید این مجموعه قرآنی موفق به «حفظ کل قرآن کریم» شده اند. همچنین قرآن آموزان این مؤسسه در سال ۱۴۰۰ در چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآنی اوقاف و امور خیریه، مسابقات حفظ سراسری قرآنی دانش آموزی و مسابقات قرآنی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان حائز رتبه های برتر کشوری شدند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا