اخبار آران و بیدگل

بابازاده، رئیس شورای اسلامی شهر آران وبیدگل

🔷با پشتوانه ی مردم ، اجازه نخواهیم داد ذره ای از حقوق شهروندان ضایع شود.

🔷به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر آران و بیدگل، رئیس شورای اسلامی شهر آران و بیدگل در خصوص واگذاری اورژانس امام خمینی (ره)به بخش خصوصی وسایر مشکلات حوزه ی بهداشت ودرمان آران وبیدگل اظهار داشت: بر اساس شائبه های موجود در سطح شهر در خصوص واگذاری اورژانس به بخش خصوصی وسایر مشکلات حوزه ی بهداشت ودرمان از جمله؛ انتقال آزمایشگاه مرکزی و… توسط دانشگاه علوم پزشکی وخدمات درمانی کاشان؛ با پشتوانه ی مردم ، اجازه نخواهیم داد ذره ای از حقوق شهروندان ضایع شود.

🔶 وی افزود: حوزه ی بهداشت ودرمان آران وبیدگل از جمله مواردی است که باید به مطلوب ترین شکل ممکن به ارائه خدمات به مردم شریف و نجیب آران وبیدگل بپردازد. اگرچه در حال حاضر دارای نواقص زیادی است و مردم تاوان آن را متحمل میشوند.

مهندس عبدالله بابازاده اظهار داشت: اما در خصوص اورژانس که اکنون با شرایط حداقلی به خدمات دهی مشغول است و در دو مقطع تجربه ی واگذاری ناموفق به بخش خصوصی را تجربه نموده، بر اساس وظیفه ی ذاتی، قانونی و پشتوانه ی مردمی شورای اسلامی شهر، اجازه ی رخداد اتفاقات تمرین شده ی قبلی را نخواهیم داد.

🔷بابازاده با بیان اینکه شورای اسلامی شهر به بالاترین سطح خدمات در عین هزینه ی حداقلی جهت رفاه همشهریان می اندیشد، ادامه داد: اگر چه واگذاری به بخش خصوصی در حوزه ی کاهش تصدی گری دولت توجیه متعارفی است اما نظر به اینکه عدم ارتقاء سطح خدمات را مشاهده و متعاقب آن قطعا فرضیه ی افزایش بهای خدمات نیز تحقق خواهد یافت؛ اجازه ی آزمون و خطای سه باره را نخواهیم داد و با پشتوانه ی مردم و در صورت عدم تعامل و توجه دانشگاه علوم پزشکی کاشان به افکار عمومی وخواسته ی بحق شهروندان معزز آران وبیدگلی، در بالاترین سطح مقامات اجرایی (وزیر محترم بهداشت ودرمان) تا حصول نتیجه ی دلخواه مردم از هیچ تلاش و اقدامی دریغ نخواهیم کرد.

🔶وی از تعامل، صبوری وخویشتن داری مردم ورسانه ها که شورای اسلامی شهر را امانت دار و امین خویش در مسائلی این چنین میدانند و به شایعات بی پایه واساس توجهی ندارند، قدردانی کرد و بیان داشت: منافع شهر و همشهریان عزیز در تمامی حوزه ها جزء خطوط قرمز شورای اسلامی شهر محسوب میشوند.

اخبار ویژه شهرستان آران و بیدگل را در سایت خبرگزاری نسل فردای آران و بیدگل دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا