اخبار آران و بیدگلاخبار فرهنگیاسلاید شو اصلی

برپایی نمایشگاه نقاشی «شیرین بهرامی» در نگارخانه رعیتی

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل گفت: «شیرین بهرامی» از هنرمندان رشته نقاشی آران و بیدگل نمایشگاهی از آثار خود را در نگارخانه رعیتی به نمایش گذاشت.

 به گزارش نسل فردای آران و بیدگل و به نقل از خبرگزاری شبستان، سعید ضابطی گفت: دومین نمایشگاه انفرادی مجموعه آثار طراحی و نقاشی «شیرین بهرامی» با عنوان «بر بال قلم» در نگارخانه رعیتی برپا شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل افزود: در این نمایشگاه انفرادی ۳۲ اثر با تکنیک سیاه قلم، طراحی و مدادرنگی با موضوعات طبیعت بی جان، پرتره و حیوانات در معرض دید علاقه مندان گذاشته شده است.

 

ضابطی آثار به نمایش در آمده در این نمایشگاه را با ارزش و فراتر از انتظار دانست و خاطر نشان کرد: امروز شاهد خلق آثاری از بانوان هنرمند آران و بیدگل هستیم که نشان از پویایی و کیفیت کار هنرمندان این عرصه دارد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل با اشاره به اینکه هنرمند زمانی زنده است که بستر فعالیت هنری برایش مهیا باشد بیان کرد: راه اندازی زیرساخت های فرهنگی هنری و حمایت مدیران فرهنگی از جامعه هنری، سبب تولید آثار فاخر هنری می شود.

 

شهرستان آران و بیدگل با ۱۰۵ هزار نفر جمعیت در شمالی ترین نقطه استان اصفهان واقع شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا