اخبار آموزش و پرورشاخبار اجتماعیاخبار فرهنگی

نامه یک فرهنگی خرید خدمت آران و بیدگلی خطاب به دکتر ساداتی نژاد

🔻در این نامه که برای کانال نسل فردا ارسال شده آمده است:
🔷در خبرها آمده بود که آقای ساداتی نژاد نماینده محترم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی در آیین تجلیل از معلمان آران و بیدگل عنوان داشته اند که با توجه به کمبود شدید نیرو در سال تحصیلی آینده، خیران گرامی همت کنند و نیروهای خرید خدمات را تحت آموزش های فشرده قرار دهند تا این نیروها آماده تدریس شوند!
🔶بنده به عنوان یک فرهنگی خرید خدمات آموزش و پرورش آران و بیدگل با خواندن این مطلب از یک بابت خوشحال شدم که بالاخره نماینده ی محترم، ما را دید! چون تا چندی پیش فکر می کردیم ما نامرئی هستیم و ایشان ما را نمی بینند! هرچه درخواست ملاقات با نماینده محترم را داشتیم با جواب رد مواجه می شدیم.
🔷هر چه نامه با ده ها امضا برای ایشان می فرستادیم، جوابی نمی شنیدیم. یک بار هم که وقت ملاقات بالاخره تایید شد، رفتیم و دیدیم صندلی هست و نماینده نیست! البته حتما ایشان قرار مهمتری از دیدار با معلمان خرید خدمات داشته اند!
🔶حال این فرمایشات نماینده محترم نشان داد که ایشان از وجود ما در شهرستان مطلع هستند که این هم جای شکر دارد.
🔷ولی باید خدمت جناب آقای ساداتی نژاد عرض نمایم و یادآوری کنم که طبق مصوبه ی مجلس محترم شورای اسلامی در سال تحصیلی پیش رو، وزارت آموزش و پرورش مجوز به کارگیری نیروی خرید خدمات جدید ندارد که نماینده محترم دغدغه آموزش فشرده نیروها را داشته باشند. آموزگاران قبلی این طرح هم هر کدام بین ۳ تا ۷ سال سابقه کار دارند و مطمئنا دوره فشرده آموزش نیاز ندارند چرا که در این سال ها امتحان خود را پس داده اند. برای اطلاعات بیشتر و پرس و جو در مورد بازده این نیروها می توانید از اداره آموزش و پرورش شهرستان و در صورت امکان از والدین دانش آموزان سوال بفرمایید.
🔶شاید بهتر باشد نماینده محترم ما که اتفاقا در کمیسیون آموزش مجلس هم عضو می باشند، برای بالا بردن بازده نیروهای خرید خدمات به فکر کارهای زیربنایی تری در مجلس همچون برطرف کردن دغدغه امنیت شغلی، معیشت و تبدیل وضعیت این معلمان باشند.
🔷ایشان یک بار (تاکید می کنم فقط یک بار) از تریبون مجلس از وزیر آموزش و پرورش در مورد حق و حقوق نیروهای خرید خدمات سوال بفرمایند. یک بار از حقوق نه ماه عقب افتاده ی آن ها سوال بفرمایند. یک بار دغدغه ی امنیت شغلی و تبدیل وضعیت این نیروهای زحمتکش، با تجربه و امتحان پس داده را داشته باشند.
🔶آقای ساداتی نژاد نماینده محترم مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس، شما نماینده ی ما معلمان خرید خدمات هم هستید…

امضا
یک فرهنگی خرید خدمات

اخبار ویژه شهرستان آران و بیدگل را در سایت خبرگزاری نسل فردای آران و بیدگل دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا