اخبار آران و بیدگلاخبار فرهنگی

رونمایی از ۱۰ جلد کتاب موسسه فرهنگی عبادی زینبیه آران و بیدگل

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل گفت: همزمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر از ۱۰جلد کتاب کاری از مؤسسه فرهنگی زینبیه و گروه مطالعاتی- اجتماعی ابوتراب در آران و بیدگل رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری نسل فردای آران و بیدگل و به نقل از خبرگزاری شبستان، سعید ضابطی  گفت: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر ۱۰ جلد کتاب با مضامین مذهبی به قلم نویسندگان آران و بیدگلی رونمایی شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل افزود: در این مراسم که با حضور فرماندار، طلاب علوم دینی، مؤلفین، اعضای  ستاد دهه فجر و و دوستداران کتاب در کانون فرهنگی تربیتی سردار شهید علیرضا بنی طبا برگزار شد، سه عنوان کتاب در قالب ۱۰ جلد توسط نشر زینبیه با عناوین «معلمانه» در دو جلد، «درسنامه مفاهیم دینی» ویژه مربیان ابتدایی در ۴ جلد و «حس خوب زندگی» در ۴ جلد کاری از مؤسسه فرهنگی عبادی زینبیه گروه مطالعاتی- اجتماعی ابوتراب رونمایی شد.

ضابطی با تأکید بر نقش زنان در اجرای برنامه های فرهنگی اجتماعی، ورزشی و مدیریتی عنوان کرد: مجموعه کتاب های «درسنامه مفاهیم دینی» به همت مریم انصاری تبار، ملیحه صدیقی فرد و زهرا پیری و مجموعه کتاب های «حس خوب زندگی» به همت معصومه الله وردیان، معصومه کریم کاشی و زهرا پیری تالیف شده است. ضمن اینکه مؤلفین کتاب دو جلدی معلمانه زینب خاکسار، علیرضا زیلویی و محمد قربانعلی زاده جمال هستند.

دبیر انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان افزود: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) می فرمایید: امروزه هر اقدامی که به گسترش سطح آگاهی عمومی بیانجامد و نیروی تفکر و قدرت درک معارف را در مردم با استعداد ما تقویت کند حسنه بزرگ است به سوی گسترش دانش و معرفت و کتاب خوب یکی از بهترین ابزارهای کمال بشری است» اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا