اخبار آران و بیدگل

دبیر شورای فرهنگ عمومی آران و بیدگل: مشارکت در انتخابات، عزت آفرین است/ دشمن برای کم فروغ کردن انتخابات، دست به هر توطئه ای می زند

✔دبیر شورای فرهنگ عمومی آران و بیدگل گفت: مشارکت در انتخابات عزت و امنیت آفرین است و مسئولان و رسانه ها باید برای تشویق مردم برای مشارکت مردم در انتخابات برنامه ریزی داشته باشند.

✔به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، سعید ضابطی در هشتاد و هشتمین نشست شورای فرهنگ عمومی آران و بیدگل گفت: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری علاج دردهای مزمن کشور در انتخابات پرشور و حضور عمومی مردم و انتخاب اصلح در انتخابات ریاست جمهوری است و ما مسئولان باید زمینه را برای حضور پرشور مردم فراهم کنیم.

✔دبیر شورای فرهنگ عمومی آران و بیدگل افزود: انتخابات در کشور ما یک فرصت بسیار بزرگ است و این فرصت نباید از دست برود، مخالفین جمهوری اسلامی ایران نمی خواهند از این فرصت و ظرفیت استفاده شود.

✔ضابطی ادامه داد: انتخابات یک امکان برای ملت و یک ظرفیت برای پیشرفت کشور و نشان دهنده شور انقلابی مردم است و شور انقلابی در انتخابات سبب تامین امنیت کشور و پس زدن طمع دشمن می شود.

✔رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل بیان داشت: انتخابات هرچه پرشورتر و با اقبال عمومی مردم برگزار شود اثرات و منافع آن برای کشور، مردم و جامعه بیشتر خواهد بود.

✔ضابطی بر تلاش مسئولین و مدیران دستگاه های دولتی بر اجرای برنامه های عملیاتی برای حضور حداکثری مردم و مشارکت در انتخابات تأکید کرد و افزود: تلاش در قوی کردن ایران، مدیریت فضای مجازی و اهمیت آن و عدم قرار گرفتن این فضا در اختیار دشمن، اهمیت مسئله ریاست جمهوری اسلامی به عنوان مهم ترین و مؤثرترین مدیریت کشور را می رساند.

✔دبیر شورای فرهنگ عمومی آران و بیدگل افزود: مشارکت در انتخابات عزت و امنیت آفرین است و  مسئولان و رسانه ها باید برای تشویق مردم برای مشارکت مردم در انتخابات برنامه ریزی داشته باشند.

✔ضابطی با بیان اینکه دشمن برای کم فروغ کردن انتخابات دست به هر توطئه ای می زند، گفت: خنثی سازی نقشه دشمنان و معاندان نظام بایستی جزء اولویت های مدیران دستگاه های دولتی و خدماتی در این زمینه باشد.

✔هشتاد و هشتمین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان آران و بیدگل با حضور امام جمعه، فرماندار و اعضای این شورا با موضوع هم اندیشی و ارائه راه های افزایش مشارکت مردمی و حضور حداکثری در انتخابات  و استفاده از دیدگاه های مرتبط با دستور جلسه در حسینیه الزهرا(س) برگزار شد.

جدیدترین اخبار آران و بیدگل را با ما دنبال کنید.

اخبار ویژه شهرستان آران و بیدگل را در سایت خبرگزاری نسل فردای آران و بیدگل دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا