اخبار آران و بیدگل

رئیس و اعضای هیات بازرسی انتخابات شهرستان آران و بیدگل معرفی و منصوب شدند.

🔹به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل رئیس هیات بازرسی انتخابات استان اصفهان در احکامی جداگانه رئیس و اعضای هیات بازرسی انتخابات شهرستان آران و بیدگل در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را منصوب کرد.

🔹ایوب درویشی در این احکام با استناد به تبصره ۹ ماده ۳۱ قانون انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران و ماده ۶۹ انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا، ابراهیم آقابیگی را به عنوان رئیس هیات بازرسی، حسن اربابی به سمت عضو و دبیر هیات بازرسی و سید علی قدرتیان را نیز به عنوان عضو هیات بازرسی این دوره از انتخابات منصوب کرد.

🔹ابراهیم آقابیگی معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و رئیس هیات بازرسی انتخابات شهرستان آران و بیدگل در این خصوص اظهار داشت: بررسی دقیق روند برگزاری انتخابات و حصول اطمینان از انجام صحیح، به‌موقع وظایف قانونی توسط عوامل اجرایی انتخابات از وظایف هیات‌ بازرسی انتخابات این شهرستان است.

🔹وی خاطرنشان کرد: یکی از وظایف مهم هیات بازرسی انتخابات در شهرستان آران و بیدگل امانتداری و رعایت اصل بی‌طرفی در فرایند انتخابات است.

🔹وی اظهار کرد: شهروندان درصورت مشاهده هرگونه تخلف و مصادیق غیرمجاز تبلیغات انتخاباتی از سوی داوطلبان، نامزدها، ستادها و هواداران آنها برابر موارد ذکر شده در قانون و آیین‌نامه‌های اجرایی در حوزه انتخابیه می‌توانند از طریق شماره تماس ۰۳۱۵۴۷۵۴۱۴۱ موارد تخلف را به هیات بازرسی انتخابات شهرستان آران و بیدگل گزارش دهند.

🗳انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در تاریخ ۲۸ خرداد ماه سال جاری برگزار می‌شود.

جدیدترین اخبار آران و بیدگل را با ما دنبال کنید.

اخبار ویژه شهرستان آران و بیدگل را در سایت خبرگزاری نسل فردای آران و بیدگل دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا