اخبار آران و بیدگل

سفر از مناطق دیگر به آران و بیدگل و از آران و بیدگل به مناطق دیگر با خودرو شخصی ممنوع است.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل :
با ابلاغ رسمی ستاد ملی مقابله با کرونا تردد بین استانی در ایام عید فطر فارغ از هرگونه رنگ‌بندی کرونایی ممنوع است/ عادی‌انگاری شیوع کرونا، خطرات سهمگین و جبران‌ناپذیری را در شهرستان آران و بیدگل رقم می‌زند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل از ابلاغ رسمی ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر ممنوعیت کلیه سفرها در ایام عید فطر فارغ از هرگونه رنگ بندی کرونایی گفت: بنا به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، تردد بین همه استان‌ها و از جمله سفر از شهرستان آران و بیدگل به سایر مناطق و بالعکس با خودرو شخصی از ساعت ۱۲ ظهر امروز سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت تا ساعت ۱۲ ظهر روز شنبه ۲۵ اردیبهشت‌ماه ممنوع است.
وی افزود: در بحث محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی مربوط به کرونا تابع مصوبات ستاد ملی، استانی و شهرستانی مقابله با کرونا هستیم و از این رو اعمال محدودیت‌های تردد و سفر نیز طبق مصوبه این ستادها انجام می‌شود.
فرماندار شهرستان آران و بیدگل تاکید کرد: اطلاع‌رسانی‌ها و آگاهی‌بخشی‌ها درباره رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌ها با توجه به وضعیت نارنجی این شهرستان باید به‌صورت جدی صورت گیرد، چرا که عادی‌انگاری شیوع کرونا، ورود به شرایط سخت‌تر را رقم می‌زند.
وی از شهروندان خواست تا دستورالعمل رعایت سلامت و بهداشت که توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ستادهای ملی، استانی و شهرستانی مقابله با کرونا ابلاغ می‌شود را به صورت جدی رعایت کنند.

جدیدترین اخبار آران و بیدگل را با ما دنبال کنید.

اخبار ویژه شهرستان آران و بیدگل را در سایت خبرگزاری نسل فردای آران و بیدگل دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا