اخبار آران و بیدگلاخبار آموزش و پرورشاخبار شهری و رفاهی

فرماندار شهرستان آران و بیدگل؛ از بخش های مختلف مرکز فنی و حرفه ای این شهرستان بازدید کرد

به گزارش نسل فردا به نقل از روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل؛ دکتر اسماعیل بایبوردی، فرماندار شهرستان آران و بیدگل در بازدید از مرکز فنی و حرفه ای این شهرستان و تقدیر از کارآموزان این مرکز در ابداع و خلق آثار بدیع، جذاب و فاخرشان از تلاش آنان در معرفی توانمندی های مهارت محور مردمان شریف شهرستان آران و بیدگل قدردانی کرد.

وی در بازدید از بخش های مختلف این مرکز، نقش فنی و حرفه ای را در مهارت افزایی، کارآفرینی و اشتغال زایی در شهرستان آران و بیدگل بسیار مهم ارزیابی کرد و آن را در ایجاد درآمد و معیشت پایدار در بین جوانان این شهرستان بی بدیل خواند.

دکتر بایبوردی با اشاره به آموزش سالانه ۲۳۰۰ نفر کارآموز در رشته های مختلف فنی و حرفه ای در شهرستان آران و بیدگل گفت: نیازهای آموزشی شهرستان بایستی براساس اقلیم جغرافیایی و صنعت این شهرستان نظیر طراحی فرش دستبافت و ماشینی، صنایع دستی و گردشگری برنامه ریزی شود.

وی بر مهارت آموزی آموزش های گردشگری و هتل داری در جهت رونق صنعت گردشگردی در شهرستان آران و بیدگل تاکید کرد و گفت: بخش فنی و حرفه ای از بخش های مهم و تاثیرگذار در تولید، اشتغال و کارآفرینی جوانان شهرستان آران و بیدگل است.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل، مربیان فنی و حرفه ای را از جمله دانش بنیان ترین و مهارت پایه ترین کارکنان دولت عنوان کرد و بیان داشت: مربیان فنی و حرفه ای پنجه های کارآمدی هستند که در تحقق رونق تولید و اشتغال نقش آفرینی می کنند.

اخبار ویژه شهرستان آران و بیدگل را در سایت خبرگزاری نسل فردای آران و بیدگل دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا