اخبار آران و بیدگلاسلاید شو اصلیورزشی

تیم فوتبال هما قهرمان مسابقات رده نوجوانان آران و بیدگل شد

به گزارش نسل فردا به نقل از خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، مسابقات لیگ نوجوانان شهرستان آران و بیدگل با حضور تیم های همابیدگل، نجوم کویرات ، افسر ، آتیه سازان سپهر ، سی تی مهر ، شهدای دهنو و شهرداد جوانان برگزار شد.

با توجه به مشکلات سال های گذشته از جمله زمان مسابقات و همکاری تیم ها و … مسابقات لیگ فوتبال نوجوانان در فصل ۹۹ در زمان مناسب و با استقبال خوب باشگاه های فوتبال شهرستان برگزار شد.

در این دوره از رقابت ها ۱۵ مسابقه برگزار شد ، ۴۴ گل به ثمر رسید ، ۴۱ کارت زرد و ۴ کارت قرمز به بازیکنان و کادر فنی تیم ها نشان داده شد. در هر مسابقه به صورت میانگین ۳.۱۴ گل به ثمر رسید ، بیش از ۲.۹ کارت زرد و ۰.۲ کارت قرمز در هر مسابقه از لیگ نوجوانان به بازیکنان و کادر فنی نشان داده شده است.

لیگ فوتبال نوجوانان ۹۹ از تاریخ ۱۳ مهرماه تا ۵ آبان ماه برگزار شد و با پایان یافتن مسابقات، تیم هما بیدگل به مقام نخست و قهرمانی این رقابت ها دست یافت و نجوم کویرات مقام دوم را از آن خود کرد.

امیرحسین ملا ابراهیمی با ۶ گل آقای گل لیگ فوتبال نوجوانان ۹۹ آران و بیدگل شد و امیرعباس عسگری به عنوان بازیکنان اخلاق مسابقات انتخاب شد.

از نقاط قوت مسابقات امسال، برگزاری لیگ های جذاب نوجوانان و امید قبل از مسابقات جوانان بود که خروجی این دو لیگ می تواند بر جذابیت و حساسیت لیگ فوتبال جوانان بیافزاید و در نتیجه لیگ بزرگسالان جذاب و پویایی را برای این شهرستان به ارمغان بیاورد./

اخبار ویژه شهرستان آران و بیدگل را در سایت خبرگزاری نسل فردای آران و بیدگل دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا