اخبار آران و بیدگل

میزان تولید بیمار کرونایی بیش از میزان تولید ماسک، اکسیژن و سایر تجهیزات پزشکی درمانی این بیماری است.

🔺به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل در حاشیه نشست مشترک ویدئو کنفرانس فرمانداران، بخشداران و روسای شبکه بهداشت و درمان شهرستان های سراسر کشور که با حضور دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور و دکتر نمکی وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در محل سالن پیامبر اعظم وزارت کشور برگزار شد، گفت: بیماری کرونا با مسئولیت دولت و اراده ملت برای پیشگیری قابل مدیریت است.

🔺وی ضمن تاکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط کارمندان ادارات، دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها و نیز مراجعان به آن دستگاه‌ها و استفاده «ماسک از خانه تا خانه» و «ماسک از محل کار تا خانه» تاکید کرد.

🔺فرماندار و رئیس ستاد مدیریت و مقابله با کرونای شهرستان آران و بیدگل سرعت سرایت و تولید بیماری کرونا در شهرستان آران و بیدگل را بالا عنوان کرد و افزود: میزان تولید بیمار کرونایی بیش از میزان تولید ماسک، اکسیژن و سایر تجهیزات پزشکی درمانی این بیماری است.

🔺وی بر ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی کرونایی و استفاده از ماسک از سوی شهروندان تاکید کرد و بیان داشت: باید «سواد تقویت بهداشت کرونایی» و «سواد حفظ سلامت و تاب‌آوری در مقابل بیماری‌ها» را ترویج دهیم.

🔺دکتر بایبوردی با بیان اینکه ما چهار اولویت اصلی را در شهرستان دنبال می‌کنیم، تصریح کرد: نخستین اولویت ما در شهرستان آران و بیدگل حفظ سلامت مردم است که با هیچ چیز دیگر قابل معاوضه نیست.

🔺وی افزود: اولویت دوم فرمانداری، تأمین ارزاق و مایحتاج عمومی مردم است تا فشاری بر شهروندان وارد نشود.

🔺فرماندار شهرستان آران و بیدگل سومین اولویت را حفظ تولید، رونق و جهش تولید عنوان کرد.

🔺وی چهارمین اولویت شهرستان را تأمین امنیت اعلام کرد که زیربنای هر پیشرفتی است و البته این اولویت‌ها را بنابر ضرورت بالا و پایین هم می‌کنیم و لذا اولویت اول ما سلامت و امنیت مردم است.

🔺وی ادامه داد: در دستگاه‌های اجرایی شهرستان تقریباً تمام کارکنان دولت از ماسک استفاده می‌کنند که این موضوع باید به فرهنگ تبدیل شود که اگر در خیابان هم رفتند باز هم ماسک بزنند.
دکتر بایبوردی به حدود ۲۰ هزار کارگر شاغل در ۸۱۰ کارخانه و واحد صنعتی این شهرستان اشاره کرد و گفت: از سوی کارفرمایان، همه کارگران ملزم شده‌اند از ماسک استفاده کنند.

🔺وی افزود: این آمارها یعنی اینکه از جمعیت ۱۰۶ هزار نفری شهرستان آران و بیدگل حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد مردم از ماسک استفاده و فاصله اجتماعی حداقل ۲ متر را هم مراعات می‌کنند.

جدیدترین اخبار آران و بیدگل را با ما دنبال کنید.

اخبار ویژه شهرستان آران و بیدگل را در سایت خبرگزاری نسل فردای آران و بیدگل دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا