اخبار آران و بیدگل

واکسیناسیون افراد بالای ۷۰ سال در آران و بیدگل آغاز شد.

✔اعظم باقری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در آران و بیدگل، ضمن اشاره به اجرای برنامه واکسیناسیون در شهرستان آران و بیدگل اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته ابتدا واکسیناسیون افراد بالای ۸۰ سال در دستور کار قرار گرفت و واکسیناسیون جامعه هدف آغاز شد.
✔وی با بیان اینکه با واکسیناسیون جامعه هدف بالای ۸۰ سال بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته واکسیناسیون افراد ۷۰ سال به بالا نیز در شهرستان آران و بیدگل آغاز شده است، افزود: این گروه سنی از امروز می‌توانند برای انجام واکسیناسیون به محل در نظر گرفته شده مراجعه کنند.

✔رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان آران و بیدگل با بیان اینکه داوطلبان ۷۰ سال به بالا می‌توانند از ساعت ۱۷ لغایت ۲۱ مراجعه کنند، ابراز داشت: واکسیناسیون این گروه سنی در شهرستان آران و بیدگل در محل تجمیعی واقع در حسینیه سلمقان این شهرستان است و در ساعت یاد شده به محل مذکور مراجعه کنند.
✔وی با بیان اینکه واکسیناسیون در آران و بیدگل بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته انجام می‌شود، گفت: از تمامی شهروندان درخواست داریم تا در محل حضور واکسیناسیون پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک را رعایت کرده و در اسرع وقت به حسینیه سلمقان مراجعه کنند.

جدیدترین اخبار آران و بیدگل را با ما دنبال کنید.

اخبار ویژه شهرستان آران و بیدگل را در سایت خبرگزاری نسل فردای آران و بیدگل دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا