اخبار آران و بیدگل

چهار پروژه عمرانی فعال در شهرستان آران و بیدگل

سرپرست راه و شهرسازی شهرستان آران و بیدگل ضمن بیان آخرین وضعیت طرح‌های این شهرستان در حوزه‌های کاری مختلف از فعال بودن چهار پروژه راهسازی در شهرستان آران و بیدگل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(اصفهان)، امیرحسین عصارزاده سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان آران و بیدگل در خصوص پروژه‌های فعال این شهرستان در حوزه‌های مختلف کاری تشریح کرد: پروژه کنارگذر شهرستان آران‌و‌بیدگل به طول ۴۳ کیلومتر یکی از پروژه‌های فعال این شهرستان است که ۲۹ کیلومتر آن به بهره‌برداری رسیده و زیر بار ترافیک رفته است.
وی با بیان اینکه اعتبار هزینه شده برای بخش تکمیل شده این پروژه حدود ۴۰ میلیارد تومان بوده است، اذعان داشت: طراحی ۱۴ کیلومتر با قیمانده از این پروژه انجام و در کمیسیون‌های مربوطه تاییدیه‌های لازم اخذ شده است و به لطف خدا در کوتاه‌ترین زمان ممکن وارد مرحله مناقصه می‌شود.
سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان آران و بیدگل افزود: اعتباری که در امسال برای مجموع ۱۴ کیلومتر جاده مواصلاتی و هشت تقاطع غیرهمسطح برای این پروژه در نظر گرفته شده مبلغ ۲۵ میلیارد تومان است.
وی با بیان اینکه در بخش کویرات دو پروژه راهسازی داریم عنوان کرد: پروژه ابوزیدآباد یکی از این پروژه‌ها است که به طول سه کیلومتر بوده و تا مرحله بیس پیشرفته است و انشالله قصد داریم آسفالت آن را نیز انجام دهیم.
عصارزاده از دیگر طرح‌های بخش کویرات به پروژه قاسم‌آباد- حسین‌آباد اشاره کرد و گفت: مرحله بیس این پروژه انجام شده است و پیگیر هستیم تا جهت روکش راه، قیر مورد نیاز از طریق اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تامین شود و پروژه اتمام یابد.
وی در خصوص وضعیت پروژه جاده آران و بیدگل به ورامین توضیح داد: ۴۰ کیلومتر از این جاده در محدوده شهرستان آران و بیدگل است که پل‌ها، سازه و خاکریزی ۲۱ کیلومتر آن اجرا شده و ۲۰ کیلومتر هم ترانشه‌برداری و خاکبرداری شده است.
سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان آران و بیدگل در خصوص طرح اقدام ملی مسکن این شهرستان اذعان داشت: حدود یکهزار نفر متقاضی استفاده از این طرح بودند و اقدام به ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۳۵۰ نفر ضمن تکمیل و تحویل مدارک، آماده عقد قرارداد و افتتاح حساب هستند.
👀👀👀
🔊نسل فردای آران و بیدگل👇

جدیدترین اخبار آران و بیدگل را با ما دنبال کنید.

اخبار ویژه شهرستان آران و بیدگل را در سایت خبرگزاری نسل فردای آران و بیدگل دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا