اخبار آران و بیدگل

مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل: خانواده‌ها نگران امتحانات حضوری نباشند

🔺مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل گفت: اولویت دو وزارتخانه بهداشت و آموزش و پرورش در برگزاری امتحانات حضوری، سلامت دانش آموزان است و والدین نگران این موضوع نباشند.

🔺محمد معدن دار اظهار داشت:: تصمیم نهایی مبنی بر نحوه برگزاری امتحانات در ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، حتما با در نظر گرفتن سلامت دانش آموزان و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی گرفته می‌شود.

🔺وی افزود: با توجه به این که آزمون‌های زیادی از جمله کنکور در زمان شیوع کرونا به بهترین نحو و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شده، در خصوص برگزاری امتحانات نوبت دوم هم به صورت حضوری جای نگرانی برای والدین و همچنین دانش آموزان وجود ندارد.

🔺معدن دار خاطر نشان کرد: دانش‌آموزانی که امتحان حضوری دارند با فاصله دو متر از هم، آن هم در فضایی مناسب و با تهویه کافی، در امتحان حاضر می‌شوند.

🔺وی ادامه داد: همچنین حوزه‌ها پس از هر امتحان گندزدایی و ضد عفونی‌کننده دست در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد و برای اطمینان، تعداد کافی ماسک نیز پیش‌بینی شده است.

🔺بر اساس اعلام وزارت آموزش و پرورش، امتحانات نهمی‌ها و دوازدهمی‌ها به علت تأثیر نتایج آن‌ها در سرنوشت تحصیلی دانش‌آموزان، مطابق ضوابط و شیوه نامه‌های بهداشتی به صورت حضوری برگزار می‌شود.

جدیدترین اخبار آران و بیدگل را با ما دنبال کنید.

اخبار ویژه شهرستان آران و بیدگل را در سایت خبرگزاری نسل فردای آران و بیدگل دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا