اخبار آران و بیدگل

نیکوکاران آران و بیدگل ۴۲ زندانی را آزاد کردند

✔ رئیس زندان کاشان از آزادی ۴۲ مددجوی این ندامتگاه با مشارکت نیکوکاران در دو ماه گذشته خبر داد.

✔ محسن محبوبی در گفت و گو با پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندانهای اصفهان، اظهار کرد: شاخص جامعه دینی فرهنگ بخشش و گذشت همراه با صلح و سازش است که در سایه عمل به سیره ائمه معصوم محقق می شود و نباید مورد بی‌توجهی مداحان و سخنرانان واقع شود.

✔وی افزود: نیکوکاران هیئت قاسم ابن الحسن آستان باب المراد آران و بیدگل به علت شیوع کرونا هزینه آیین‌های مذهبی خود را به آزادی ۱۲ مددجو اختصاص دادند که رقمی معادل یک میلیارد و ۱۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال بود.

✔وی تصریح کرد: همچنین یکی دیگر از نیکوکاران که مایل به افشای نام خود نشد همزمان با میلاد پیامبر رحمت و مهربانی با پرداخت ۲ میلیارد ریال، هزینه آزادی ۳۰ مددجوی دیگر را فراهم کرد .

✔وی تاکید کرد: برای آزادی ۴۲ مددجوی آزاد شده علاوه بر مشارکت نیکوکاران رقمی نزدیک به ۳ میلیارد و یکصد میلیون ریال نیز ناشی از گذشت و بخشش شاکیان بود که این عمل خیرخواهانه و خداپسندانه آنها قابل تحسین است.

✔ رئیس زندان کاشان گفت: اگر جامعه امروز به ویژه نسل جوان با اخلاق دینی و الگوهای مذهبی آشنا شوند اجتماع در صلح و امنیت خواهد بود .

✔محبوبی با تجلیل از برخی هیئت‌های مذهبی گفت: جایگزینی هزینه‌های هیئت‌های مذهبی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد تجربه موفقی بود که امیدواریم در جامعه نهادینه شود.

اخبار ویژه شهرستان آران و بیدگل را در سایت خبرگزاری نسل فردای آران و بیدگل دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا