اخبار آران و بیدگل

فعالیت ۸۱۰ کارخانه در آران و بیدگل/نرخ بیکاری در این شهرستان پنج درصد است

فرماندار شهرستان آران و بیدگل:
فعالیت ۸۱۰ کارخانه در آران و بیدگل/نرخ بیکاری در این شهرستان پنج درصد است
فرماندار شهرستان آران و بیدگل با اشاره به فعالیت ۸۱۰ کارخانه در این شهرستان گفت: شهرستان آران و بیدگل با وجود تحریم‌های ظالمانه، کمترین میزان تعطیلی واحدهای صنعتی در کشور را داشته و نرخ بیکاری درآن نزدیک به پنج درصد است.

«اسماعیل بایبوردی» در حاشیه نشست «بررسی مسائل صنعتی و کارگری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: سالانه افزون بر ۱۰۰ میلیون دلار  فرش ماشینی از شهرستان آران و بیدگل به نقاط مختلف جهان صادر می شود.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل افزود: این شهرستان با تولید سالانه بیش از ۶۰ میلیون مترمربع فرش ماشینی و به دست آوردن رتبه نخست کشور و رتبه دوم جهان در تولید فرش ماشینی ، به برندی در تولید این کالا در دنیا تبدیل شده است.

بایبوردی به فعالیت ۸۱۰ کارخانه در شهرک‌های صنعتی این شهرستان و ۵۱۰ کارخانه فرش ماشینی دارای مجوز بهره‌برداری در شهرستان آران ‌و بیدگل اشاره و بیان کرد: این شهرستان با وجود تحریم‌های ظالمانه، کمترین میزان تعطیلی واحدهای صنعتی در کشور را داشته و نرخ بیکاری در آن نزدیک به پنج درصد است.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل اظهار داشت: حدود ۱۸ هزار کارگر در بخش های مختلف و ۵ هزار و ۲۰۰ واحد صنفی در این شهرستان فعالیت دارند که نقش مهمی در چرخه تولید و تحقق رونق و جهش تولید ایفا می‌کنند.

اخبار ویژه شهرستان آران و بیدگل را در سایت خبرگزاری نسل فردای آران و بیدگل دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا