اخبار آران و بیدگل

اجرای برنامه های شعبانیه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در آران و بیدگل

🔻رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل گفت: برنامه های اعیاد شعبانیه به صورت ویژه و طبق نظر ستاد مقابله با کرونا با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در این شهرستان برگزار می‌شود.

🔻حجت الاسلام سمیع الله مردان در حاشیه نشست هماهنگی و برنامه ریزی ستاد اعیاد شعبانیه آران و بیدگل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: برنامه های اعیاد شعبانیه به صورت ویژه و طبق نظر ستاد مقابله با کرونا با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در این شهرستان برگزار می‌شود.

🔻رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل افزود: همه ساله در اعیاد شعبانیه و به ویژه میلاد امام زمان(عج) مردم به صورت خودجوش و در قالب تشکل های مذهبی جشن های این ایام را برگزار می کنند امسال هم با در نظر گرفتن شرایط خاص کرونایی برنامه های این ایام به شکل ویژه ای برگزار خواهد شد.

🔻حجت الاسلام مردان افزود: با توجه به تقارن اعیاد شعبانیه و عید نوروز باید فضاسازی مناسبی با رنگ و بوی مذهبی در سطح شهرستان انجام شود. قطعا هیئات مذهبی و مساجد در این زمینه پیشگام هستند اما نهادهای مرتبط همچون شهرداری ها و نهادهای فرهنگی هم در این زمینه همکاری لازم را خواهند داشت.

🔻رئیس ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت های مذهبی افزود: برنامه های خودجوش مردمی باید به صورت سازمان یافته اجرا شود تا بهره لازم از آن گرفته شود، چرا که یکی از اهداف اجرای این برنامه ها، معرفت افزایی در کنار بعد احساسی و شور عمومی است.

🔻حجت الاسلام مردان افزود: عشق و ارادت مردم به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در جهان روز به روز در حال افزایش است و دشمنان ما به دنبال به حاشیه کشاندن این شور و عشق اهل بیتی است.

🔻رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل بیان داشت: برنامه های امسال  به دو صورت حضوری مشروط به رعایت شیوه نامه های بهداشتی و به صورت غیرحضوری در بستر فضای مجازی برگزار می شود

🔻حجت الاسلام مردان اظهار داشت: اجرای سرودخوانی در میادین اصلی و فضای باز هیئات مذهبی، اجرای مولودی خوانی کوتاه در میادین شهر، اجرای راهپیمایی خودرویی، برگزاری جشن های اعیاد شعبانیه به صورت محدود با رعایت پروتکل های بهداشتی، آذین بندی معابر و سردرب مساجد و حسینیه هااجرای برنامه های ویژه از سوی کانون های فرهنگی و مؤسسات قرآنی، برپایی جشن های ویژه نیمه شعبان در پارک ها و بوستان ها و اجرای طرح هر خانه گلدانی برای شهید از جمله برنامه های پیش بینی شده است.

جدیدترین اخبار آران و بیدگل را با ما دنبال کنید.

اخبار ویژه شهرستان آران و بیدگل را در سایت خبرگزاری نسل فردای آران و بیدگل دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا