اخبار آران و بیدگلاخبار آموزش و پرورشاخبار فرهنگیاسلاید شو اصلیمذهبی

برگزاری جشن تکلیف با عطر رضوی در آران و بیدگل

همزمان با سالروز میلاد با سعادت امام علی(ع) آیین جشن تکلیف دختران و بزم میلاد امیرالمؤمنین علی(ع) به همت خادمیاران رضوی کانون‌ ثامن الائمه آران و بیدگل برگزار شد.

به گزارش نسل فردای آران و بیدگل  و به نقل از خبرگزاری شبستان آران و بیدگل زهرا بذرافشان گفت: همزمان با سالروز میلاد با سعادت امام علی(ع) جشن تکلیف دختران و بزم میلاد امیرالمؤمنین علی(ع) به همت خادمیاران رضوی کانون‌ ثامن الائمه آران و بیدگل برگزار شد.

 

مسئول کانون خدمت رضوی ثامن الائمه آران و بیدگل افزود: در این برنامه ۱۷ تن از دختران دانش آموز مدرسه برکت شهر ابوزیدآباد از توابع شهرستان آران و بیدگل، رسیدن به سن تکلیف را جشن گرفتند و به درگاه الهی شکرگزاری کردند.

 

بذرافشان تصریح کرد: بیان احکام نماز، وضو و محارم، شعرخوانی و طنز، برگزاری مسابقه، همخوانی دانش آموزن، اجرای دکلمه و سوگندنامه و قرائت قرآن توسط دانش آموزان، پخش کلیپ زیبای «آمدم ای شاه پناهم بده» و اهدای قرآن از سوی خادمیار رضوی به دانش آموزان از جمله برنامه های این مراسم معنوی بود.

 

مسئول کانون خدمت رضوی ثامن الائمه آران و بیدگل ادامه داد: همچنین جشن میلاد امام علی(ع) با سخنرانی موضوعات مسایل خانواده شامل انتخاب عاقلانه، زندگی عاشقانه، معرفی پدر نمونه و توزیع نذری از سوی این کانون برگزار شد.

کانون ثامن الائمه آران و بیدگل با ۱۱ خادمیار خواهر و برادر در مسجد امام حسن عسکری(ع) آران و بیدگل و اجرای فعالیت‌های عام المنفعه و برنامه های فرهنگی و مذهبی فعالیت دارد.

 

کانون‌های خدمت رضوی تشکل‌های مردم نهادی هستند که با عشق و دلدادگی به امام رضا (ع) در قالب تشکیلات منسجم مردمی گرد هم آمده اند تا در قالب شبکه خادم یاری با خدمت‌رسانی جهادی به نیازمندان کمک و از آنها گره‌گشایی کنند./

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا