اخبار آران و بیدگلاسلاید شو اصلیعنوان داغ

سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان آران و بیدگل تکریم و معارفه شد

طی حکمی از سوی مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای اصفهان، سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان آران و بیدگل منصوب شد.

به گزارش نسل فردا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل؛ طی آئینی با حضور دکتر علی‌اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل، آرش اخوان مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان و جمعی از مسئولین شهرستان، سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای این شهرستان تکریم و معارفه شد.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل در این آیین اظهار داشت: نقش آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در اشتغال‌زایی، مهارت افزایی و کاهش آسیب‌های اجتماعی در شهرستان آران و بیدگل نوعی تلاش برای رسیدن به کارآفرینی و معیشت پایدار محسوب می‌شود.

رضایی، کارآفرینی را یکی از مهمترین محورهای اصلی رشد و توسعه اقتصادی و پایدار دانست و گفت: با توسعه کارآفرینی در شهرستان، ضمن فراهم آوردن زمینه رشد و توسعه پایدار، مسائل و مشکلات جاری از جمله فقر، نابسامانی اجتماعی و فرهنگی و بیکاری دانش‌آموختگان دانشگاهی نیز مرتفع خواهد شد.

وی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) مبنی بر اینکه کشور به موازات نیاز به علم، به پنجه‌های کارآمد هم نیاز دارد، گفت: جوانان با مهارت افزایی و توسعه مهارت‌های مرتبط با رشته خود به دنبال ایجاد اشتغال و کارآفرینی در شرکت‌های دانش بنیان و راه اندازی کسب و کار نوین باشند.

گفتنی است در این آیین، از خدمات ارزشمند حبیب اله پورابراهیمی تقدیر و محمدرضا نجفی به عنوان سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان آران و بیدگل معرفی و منصوب شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا