اخبار آران و بیدگلاسلاید شو اصلیمذهبی

افتخارآفرینی قاری آران و بیدگلی در مسابقات سراسری قرآن فراجا

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل از کسب رتبه دوم رشته « اذان » بیست و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه کارکنان پایور و وظیفه انتظامی جمهوری اسلامی ایران توسط قاری آران و بیدگلی خبر داد.

به گزارش نسل فردا و به نقل از خبرگزاری شبستان حجت الاسلام ابوالفضل مجیدی تبار گفت: بیست‌ و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه کارکنان پایور و وظیفه انتظامی جمهوری اسلامی ایران اواخر آبان ماه در رشت برگزار شد.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل افزود: در این دوره از مسابقات قرآنی «مجید ملک‌پور» قاری ممتاز قرآن و مؤذن آران و بیدگلی رتبه دوم کشوری در رشته «اذان» را به خود اختصاص داد.

 

مجیدی تبار ادامه داد: در بیست و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن فراجا که با حضور ۲۳ هزار نفر برگزار شد و ۳۰۰ نفر به مرحله پایانی راه یافتند، شرکت کنندگان در رشته‌های حفظ کل و حفظ ۲۰، ۱۵، ۱۰ جزء و حفظ ۵ جزء، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، درک مفاهیم سطح ۱ و ۲  قرآن و اذان به صورت جداگانه با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل تصریح کرد:  «مجید ملک پور» از قاریان ممتاز عضو مجمع قاریان و حافظان آستان مقدس حضرت محمدهلال بن علی(ع) شهرستان آران و بیدگل است که در مسابقات مختلف قرآنی حائز رتبه های برتر منطقه ای، استانی و کشوری شده است.

 

حجت الاسلام مجیدی تبار ادامه داد: کسب دو رتبه اول و دوم رشته اذان در مسابقات اوقاف و امور خیریه استان اصفهان طی سال های ۱۳۹۸ و ۱۴۰۰ و کسب ۱۸ مقام استانی و کشوری در مسابقات فراجا طی سال های مختلف از جمله افتخارات این فعال قرآنی است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل خاطر نشان کرد: وی همچنین در مرحله نهایی نهمین دوره مسابقات قرآنی اسرا که در سال ۹۹ توسط شبکه قرآن و معارف سیما برگزار شد، در رشته تلاوت تقلیدی سبک عبدالباسط بزرگسالان موفق به کسب رتبه نخست کشور شد.

 

شهرستان آران و بیدگل به واسطه فعالیت های مختلف قرانی طی سال های متوالی به عنوان شهر نمونه  قرآنی در سطح کشور شناخته شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا