اخبار آران و بیدگل

آگاهی بخشی رسانه ها، در کاهش آسیب های اجتماعی اثرگذار است

✔رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل:
آگاهی بخشی رسانه ها، در کاهش آسیب های اجتماعی اثرگذار است
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل گفت: با آگاهی بخشی از مسائل روز جامعه توسط اصحاب رسانه به مردم می توان در کاهش آسیب های اجتماعی، مسائل منجر به تشکیل پرونده های قضایی جلوگیری کرد.

✔سعید ضابطی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در حاشیه دیدار جمعی از خبرنگاران، اصحاب رسانه و مدیران شبکه های اجتماعی با دادستان شهرستان آران و بیدگل گفت: این نشست صمیمانه با هدف تعامل بیشتر دادستانی با اصحاب رسانه و تبیین نقش رسانه ها در آگاهی بخشی، انعکاس اخبار، رویدادهای شهری و اطلاع رسانی به مردم برگزار شد.

✔رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: با توجه به فعالیت ۳۵ فعال خبری در شهرستان آران و بیدگل به عنوان سربازان بی منت و تأثیرگذار شهرستان، حمایت و همراهی دادستان به عنوان یکی از بالاترین مقامات شهرستان حائز اهیمت است.

✔ضابطی اظهار داشت: در این دیدار خبرنگاران و اصحاب رسانه ضمن بیان نظرات خود در حوزه اطلاع رسانی با بیان مسائل و مشکلات حوزه خبری خواستار حمایت دادستان از این قشر شدند.

✔مسئول کارگروه رسانه و فضای مجازی شهرستان آران و بیدگل تصریح کرد: نقدهای اصولی و مطالبه گری جامعه خبر و رسانه سبب سازندگی، پیشرفت شهر، شفاف سازی و اطلاع رسانی به مردم، آگاهی بخشی با امیدآفرینی، اصلاح رفتار و عملکرد بیشتر و بهتر مسئولین همچنین نزدیک تر شدن ارتباط مردم با مسئولین می شود.

✔ضابطی تصریح کرد: در این زمینه حمایت دادستان از جامعه خبری شهرستان آران و بیدگل در بُعد مطالبه گری و اطلاع رسانی از مطالبات و خواسته های به حق جامعه خبری این شهرستان است.

✔رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل ادامه داد: با آگاهی بخشی از مسائل روز جامعه توسط اصحاب رسانه به مردم می توان در کاهش آسیب های اجتماعی، مسائل منجر به تشکیل پرونده های قضایی جلوگیری کرد.

✔ضابطی بیان داشت: در این دیدار مرتضی باصریان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آران و بیدگل هم با اشاره به نقش کلیدی و مهم رسانه در جامعه برای اطلاع رسانی دقیق، صحیح و قانونمند، بر ایجاد حس امنیت خاطر خبرنگاران و حمایت از انتقادهای سازنده در راستای حفظ حقوق عامه مردم تاکید کرد.

جدیدترین اخبار آران و بیدگل را با ما دنبال کنید.

اخبار ویژه شهرستان آران و بیدگل را در سایت خبرگزاری نسل فردای آران و بیدگل دنبال کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا