اخبار آران و بیدگل

٣٠٠ مورد مشکوک کرونا هندی در کاشان شناسایی شد

▪️ معاون بهداشتی و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: ٣٠٠ مورد مشکوک کرونا هندی (دلتا) در این منطقه شناسایی شده که نیاز به تایید نهایی دارد.

▪️به گزارش ایرنا، مهدی دلاوری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با یادآوری شناسایی ۱۷ مورد کرونا هندی طی روزهای گذشته در منطقه کاشان، افزود: نکته مهم این است که نتایج موارد قبلی با تایید نهایی و نیز موارد مشکوک یادشده نشان می‌دهد
سویه دلتا در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل گردش دارد و با گذشتزمان تعداد افراد مبتلا به آن بیشتر خواهد شد.

▪️وی تصریح کرد: با توجه به قدرت سرایت بسیار بالای این سویه، استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی باید بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.

▪️دلاوری یادآور شد: به دنبال افتتاح آزمایشگاه بیومارکرهای مولکولی دانشگاه علوم پزشکی کاشان در سفر سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، غربالگری و شناسایی واریانت‌های مهم کروناویروس SARS-CoV۲ در کاشان امکان‌پذیر است.

▪️به گفته وی، این آزمایشگاه با همکاری یک واحد فناور در مرکز رشد فناوری دانشگاه اقدام به ساخت سه کیت غربالگری مولکولی واریانت‌های مختلف کرونا کرده است.

▪️معاون بهداشتی و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کاشان نهم تیر نیز از شناسایی سه مورد قطعی و ۱۲ تیر از تایید ۱۴ مورد کرونا هندی در این منطقه خبر داده بود.

▪️مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان نیز اظهار داشت: شمار آزمایش مثبت ویروس کرونا در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل با ثبت ۵۰ مورد جدید به ۲۵ هزار و ۲۴۹ نفر رسید.

▪️مریم امیدی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۱ بیمار جدید حاد تنفسی از سن ۲ تا ۷۹ سال در مرکزهای درمانی کاشان و یک نفر با سن ۸۱ سال در اران و بیدگل تحت مراقبت و درمان هستند.
وضعیت کرونایی شهرستان‌ کاشان و آران و بیدگل در برهه کنونی به ترتیب قرمز و زرد است.

جدیدترین اخبار آران و بیدگل را با ما دنبال کنید.

اخبار ویژه شهرستان آران و بیدگل را در سایت خبرگزاری نسل فردای آران و بیدگل دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا