اخبار آران و بیدگل

از چهارشنبه ۱۲ خردادماه هیچ‌گونه برگه ترددی به شهرستان‌ها و استان‌های دیگر توسط فرمانداری صادر نمی‌شود

✔فرماندار شهرستان آران و بیدگل : با ابلاغ رسمی ستاد ملی مقابله با کرونا تردد بین استانی از ۱۲ الی ۱۷ خرداد فارغ از هرگونه رنگ‌بندی کرونایی ممنوع است/عادی‌انگاری شیوع کرونا، خطرات سهمگین و جبران‌ناپذیری را در کشور و شهرستان آران و بیدگل رقم می‌زند

❌از چهارشنبه ۱۲ خردادماه هیچ‌گونه برگه ترددی به شهرستان‌ها و استان‌های دیگر توسط فرمانداری صادر نمی‌شود

❌به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل از ابلاغ رسمی ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر ممنوعیت کلیه سفرها در تعطیلات پیش رو فارغ از هرگونه رنگ‌بندی کرونایی گفت: بنا به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، تردد بین همه استان‌ها و شهرستان‌ها با خودرو شخصی از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۱۲ خرداد ماه تا ساعت ۱۲ ظهر روز یکشنبه ۱۷ خرداد ‌ماه ممنوع است.
❌وی افزود: در بحث محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی مربوط به کرونا تابع مصوبات ستاد ملی، استانی و شهرستانی مقابله با کرونا هستیم و از این رو اعمال محدودیت‌های تردد و سفر نیز طبق مصوبه این ستادها انجام می‌شود.
❌فرماندار شهرستان آران و بیدگل تاکید کرد: اطلاع‌رسانی‌ها و آگاهی‌بخشی‌ها درباره رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌ها با توجه به وضعیت نارنجی این شهرستان باید به‌صورت جدی صورت گیرد، چرا که عادی‌انگاری شیوع کرونا، ورود به شرایط سخت‌تر را رقم می‌زند.
❌وی از شهروندان خواست تا دستورالعمل رعایت سلامت و بهداشت که توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ستادهای ملی، استانی و شهرستانی مقابله با کرونا ابلاغ می‌شود را به صورت جدی رعایت کنند.
❌فرماندار شهرستان آران و بیدگل با اشاره به محدودیت سفرها گفت: از چهارشنبه ۱۲ خردادماه هیچ‌گونه برگه ترددی به شهرستان‌ها و استان‌های دیگر توسط فرمانداری صادر نمی‌شود.

جدیدترین اخبار آران و بیدگل را با ما دنبال کنید.

اخبار ویژه شهرستان آران و بیدگل را در سایت خبرگزاری نسل فردای آران و بیدگل دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا