اخبار آران و بیدگل

هندبالیست جوان آران و بیدگلی به اردوی تیم ملی دعوت شد

کاشان – ایرنا – رییس هیات هندبال کاشان گفت: مهدی عباسی و علی حفیظیان بیدگلی هندبالیست‌های مستعد و خوش‌آتیه این شهرستان برای شرکت در دومین مرحله اردوی تیم جوانان ایران در سال جاری دعوت شدند.

مهدی پدرام‌فر روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این بازیکنان به همراه ۲۷ بازیکن دیگر از استان‌های اصفهان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، فارس، قزوین، قم، کرمان، زنجان، لرستان، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، مازندران و مرکزی تمرینات خود را از ۱۸ تا ۲۸ تیر ماه جاری زیر نظر کادر فنی تیم هندبال جوانان ایران در شهر اردبیل پیگیری می‌کنند.
وی یادآور شد: حفیظیان و عباسی که سال گذشته به ترتیب همراه با تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و ذوب آهن اصفهان در مسابقه‌های قهرمانی نوجوانان کشور شرکت کردند، ماه گذشته به نخستین مرحله اردوی تیم جوانان ایران در ساری هم دعوت شده بودند.
به گفته وی، هر چند شیوع ویروس کرونا در یکسال گذشته تمرین‌های ورزشی را تحت تاثیر قرار دارد اما هیات هندبال کاشان برای بازیکنان یادشده سالن اختصاصی مهیا کرد تا آنان تمرین‌های خود را به طور مداوم پیگیری کنند و به آمادگی مطلوبی برسند.
رییس هیات هندبال کاشان با بیان اینکه حفیظیان و عباسی در اردوهای سال گذشته تیم نوجوانان کشورمان حضور مستمر و فعالی داشتند، یادآور شد: قرار بود مسابقه‌های قهرمانی نوجوانان آسیا سال گذشته به میزبانی قزاقستان برگزار شود اما شیوع کرونا مانع برگزاری آن شد.

جدیدترین اخبار آران و بیدگل را با ما دنبال کنید.

اخبار ویژه شهرستان آران و بیدگل را در سایت خبرگزاری نسل فردای آران و بیدگل دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا