دسته‌بندی نشده

برخی محدودیت‌های کرونایی متناسب با وضعیت زرد این شهرستان ادامه دارد.

🔺به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل، دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار و رئیس ستاد مدیریت و مقابله با کرونای شهرستان آران و بیدگل با اشاره به تغییر وضعیت شیوع کرونای این شهرستان از نارنجی به زرد و تشکر از همراهی مردم و اصناف در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت محدودیت‌ها گفت: از شنبه ۶ دی ماه برخی محدودیت‌های کرونایی متناسب با وضعیت زرد این شهرستان ادامه دارد.

🔺وی خاطرنشان کرد: اگر مردم و مسئولان شهرستان آران و بیدگل در رعایت پروتکل‌ها و اعمال محدودیت‌ها مماشات و سهل‌انگاری کنند، بازگشت به وضعیت قرمز و نارنجی دور از انتظار نیست.

🔺دکتر بایبوردی تصریح کرد: فعالیت مشاغل گروه‌های۴ در شهرهای دارای وضعیت زرد و از جمله شهرستان آران و بیدگل متوقف می‌شود که در صورت عدم رعایت این موضوع، واحد صنفی متخلف پلمب می‌شود.

🔺وی بیان داشت: بر اساس بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور کارکنان ادارات ارائه‌دهنده خدمات ضروری و دستگاه‌های مرتبط با مأموریت‌های اساسی و مدیریت شهری با ۱۰۰ درصد ظرفیت در محل کار حاضر خواهند شد و در سایر ادارات ارائه خدمات با حضور دو سوم کارکنان انجام خواهد شد و ماموریت‌های اداری غیرفوری نیز لغو می‌شود.

🔺وی ادامه داد: همچنان تمام مراکز آموزشی اعم از مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، آموزشگاه‌های خصوصی و حوزه‌های علمیه در شهرستان آران و بیدگل تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

🔺فرماندار شهرستان آران و بیدگل همچنین گفت: برگزاری نمازهای جمعه، نماز جماعت مساجد، مراسم مذهبی و آیینی کماکان در این شهرستان ممنوع است.

🔺فرماندار شهرستان آران و بیدگل گفت: انتظار می‌رود مردم تا پایان محدودیت‌ها همراهی و همکاری لازم را داشته باشند چرا که بحث سلامت و امنیت آنان و شهروندان دیگر مطرح است و از این رو در صورت تخلف، مجبور به اعمال قانون هستیم.

🔺وی با قدردانی از فعالان اقتصادی و نیز همراهی، وفاق، انسجام و همدلی دستگاه‌های اجرایی و غیر اجرایی، نیروهای مسلح و بسیج در مدیریت ستاد مقابله با کرونای شهرستان آران و بیدگل بر ضرورت استمرار همکاری‌های مضاعف در راستای اجرای تصمیمات ستادهای ملی، استانی و شهرستانی مقابله با کرونا و نظارت بر آن تأکید کرد.

🔺گروه شغلی شماره ۴ شامل همایش‌ها، برگزاری مراسم اجتماعی، فرهنگی و مذهبی، مدارس شبانه‌روزی، باشگاه‌های ورزشی مربوط به ورزش‌های پربرخورد، چایخانه‌ها و قهوه‌خانه‌ها با عرضه مواد دخانی، باغ وحش‌ها، شهربازی‌ها و مراکز تفریحی آبی است.

جدیدترین اخبار آران و بیدگل را با ما دنبال کنید.

اخبار ویژه شهرستان آران و بیدگل را در سایت خبرگزاری نسل فردای آران و بیدگل دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا