ورزشیاخبار اجتماعیاخبار اقتصادی

تجلیل اداره ورزش و جوانان و هیات اتومبیل رانی و موتورسواری آران و بیدگل از مجتمع فولاد کویر

ابوذر فردنژاد، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آران و بیدگل در این نشست اظهار داشت: مجتمع فولاد کویر همواره یکی از حامیان ورزش و توسعه فعالیت های ورزشی در این شهرستان بوده و هست.

وی با اشاره به برگزاری اولین دوره مسابقات اسلالوم در این شهرستان با حمایت مجتمع فولاد کویر افزود: امیدواریم با تداوم این حمایت ها شاهد برگزاری سالانه این مسابقات در شهرستان آران و بیدگل باشیم.

مدیرعامل مجتمع فولاد کویر نیز در این نشست اظهار داشت: امبدواریم با اشاعه فرهنگ ورزش در جامعه شاهد بهبود وضعیت سلامت و شادابی شهروندان باشیم.

حاج مجید خوروش با تاکید بر لزوم اشاعه ورزشهایی نظیر پیاده روی، دوچرخه سواری و دوومیدانی در میان مردم جامعه افزود: مبنای ورزش، سلامت جسم و روح انسانهاست و بدون شک افزایش حمایت از ورزش، بهبود شاخص های سلامت جامعه را بدنبال دارد.

در پایان این نشست، لوح تقدیر و تندیس یادبود از سوی رئیس اداره ورزش و جوانان و مسئول هیات اتومبیل رانی و موتور سواری آران و بیدگل به حاج مجید خوروش، مدیرعامل مجتمع فولاد کویر، مهندس امید فلاح زاده، مدیر منابع انسانی مجتمع فولاد کویر و مهندس یزدخواستیف مدیر وحد ترابری مجتمع فولاد کویر اهدا شد.

مسابقه اتومبیلرانی اسلالوم ( مهارتهای فردی) به مناسبت گرامیداشت یازدهم اردیبهشت ماه روز جهانی کار و کارگر توسط هیات اتومبیل رانی و موتورسواری شهرستان با همکاری اداره ورزش و جوانان و مجتمع فولاد کویر در روز جمعه ۱۳ اردیبهشت ماه سال جاری در محل مجتمع فولاد کویر برگزار شد.

این دوره از رقابتها با حضور ۲۰ شرکت کننده در سه کلاس آقایان، بانوان و آزاد با حضور ورزشکارانی از شهرستانهای آران و بیدگل، کاشان، دلیجان و محلات برگزار شد که در پایان، حسین آوری از دلیجان در کلاس آقایان، زینب دلداده ازآران و بیدگل در کلاس بانوان و زینب دلداده از آران و بیدگل در کلاس آزاد عناوین قهرمانی را بدست آوردند.

اخبار ویژه شهرستان آران و بیدگل را در سایت خبرگزاری نسل فردای آران و بیدگل دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا