اخبار آران و بیدگلاخبار اقتصادیاسلاید شو اصلیعنوان داغ

مجتمع فولاد کویر آران و بیدگل، صادر کننده نمونه ملی شد

مدیر عامل مجتمع فولاد کویر آران و بیدگل از کسب عنوان صادرکننده نمونه ملی از سوی این شرکت در بیست و ششمین دوره روز ملی صادرات ایران خبر داد.

«احمد خوروش در گفت و گو با خبرنگار نسل فردای آران و بیدگل گفت: مجتمع فولاد کویر شهرستان آران و بیدگل در بیست و ششمین دوره روز ملی صادرات به عنوان صادر کننده نمونه ملی انتخاب و معرفی شد.

 

مدیر عامل مجتمع فولاد کویر آران و بیدگل افزود: در این مراسم که با حضور رئیس جمهور و برخی از مقامات ارشد کشور و نمایندگان شرکت‌های برتر در سالن اجلاس سران تهران برگزار شد، ۵۷ صادر کننده برتر ملی در سال ۱۴۰۱ تجلیل شدند.

 

خوروش در ادامه اظهار داشت: مجتمع فولاد کویر در این دوره از ارزیابی صادر کنندگان نمونه از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان توسعه تجارت کشور برگزار شد، در بخش تولید کنندگان به عنوان صادر کننده نمونه ملی انتخاب و از سوی ریاست جمهور لوح و تندیس برتر را دریافت کرد.

 

مدیر عامل مجتمع فولاد کویر آران و بیدگل خاطر نشان کرد: در فرآیند انتخاب صادرکنندگان برتر ۱۴۰۱ که طی فراخوانی از ۲۲ تیرماه تا ۵ مردادماه اعلام شد، تعداد ۶۱۲ شرکت در ۷۶ گروه کالا و خدمات ثبت‌نام کردند و در نهایت از ۵۷ صادر کننده برتر با حضور رئیس جمهور تقدیر شدند.

 

خوروش بیان داشت: این سومین سال است که مجتمع فولاد کویر با عملکرد موفق خود در صادرات محصولات کیفی فولادی، با وجود شرایط تحریم در سطوح ملی و استانی بعنوان صادر کننده نمونه ملی انتخاب می شود.

 

مدیر عامل مجتمع فولاد کویر آران و بیدگل افزود: این مجتمع در حال حاضر به ۱۶ کشور در قاره های آسیا، اروپا و آفریقا صادرات دارد.

 

احمد خوروش ادامه داد: مجتمع فولاد کویر همچنین طی سال های ۹۸ و ۹۹ با کسب رتبه ۶۴ در جمع یکصد شرکت برتر ایران قرار گرفته است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا