اخبار آران و بیدگل

تجلیل از دو فعال حوزه شعر و نویسندگی در آران و بیدگل

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل از دو تن از فعالان حوزه شعر و نویسندگی به نمایندگی از اهالی قلم این شهرستان تجلیل کرد.

سعید ضابطی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل در حاشیه دیدار با دو نویسنده و شاعر اهل قلم این شهرستان گفت: هنرمندان، نویسندگان و فعالان حوزه فرهنگ و هنر سرمایه های ارزشمند جامعه هستند و تاثیرگذاری آن ها در فرهنگ که از مؤلفه‌ای ارزشمند جوامع بشری است بسیار حائز اهمیت است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: همه ما وظیفه داریم ضمن قدردانی از نویسندگان و اهالی قلم و ادب، با دیدارهای حضوری و چهره به چهره و استماع نظرات و دغدغه و مشکلات آنان در حوزه نویسندگی و شعر زحمات مجاهدان عرصه فرهنگی را ارج نهیم و بزرگداشت روز قلم بهانه ای بود تا نشستی مجزا با حجت الاسلام «عباس استادآقایی» و «محمد میرزازاده» دو تن از فعالان این حوزه به نمایندگی از اهالی قلم شهرستان آران و بیدگل داشته باشیم.

ضابطی خاطر نشان کرد: حجت الاسلام «عباس استادآقایی» از جمله مؤلفین کتب مذهبی شهرستان آران و بیدگل و مدیر انتشارات یاران مهدی(عج) است که تاکنون بیش از ۱۰ اثر از جمله « اسرار آفرینش اهل بیت علیهم السلام»، «از ظهور جهان تا جهان پس از ظهور حضرت ولیعصر(عج)»، «نور مهدویت در دل شب های ظلمانی کویر»، «خودسازی در محضر امیرعالمیان مهدی موعود(عج)»، «فاطمه (س) ریحانه الرسول(ص) و آن عشق جاودانه » از وی به رشته تحریر درآمده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: همچنین «محمد میرزازاده» شاعر و از اهالی برجسته و پیشکسوت قلم شهرستان است. وی  دبیر انجمن ادبی جوان کویر  است . این انجمن از سال ۱۳۸۵ به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد و یکی از انجمن های فعال و پویا و زنده شهرستان است که جلسات هفتگی خود را همراه با نقد و بررسی اشعار سروده شده توسط شاعران و همچنین پرورش شاعران جوان برگزار می کند و در رویدادهای مختلف ملی و مذهبی برنامه های متنوعی همچون محافل ادبی و شب شعر برگزار می کند./

جدیدترین اخبار آران و بیدگل را با ما دنبال کنید.

اخبار ویژه شهرستان آران و بیدگل را در سایت خبرگزاری نسل فردای آران و بیدگل دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا