اخبار آران و بیدگل

۲۴ واحدهای صنفی متخلف در کاشان و آران و بیدگل پلمپ شد

✔معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کاشان از پلمب ۲۴ مورد واحدهای صنفی متخلف در کاشان و آران و بیدگل خبر داد.

✔به گزارش خبرگزاری تسنیم از   کاشان  ، مهدی دلاوری بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به تشکیل قرارگاه ویژه بازرسی در شهرستان کاشان اظهار داشت: طی چند روز اخیر ۱۰ تیم فعال با حضور همکاران بهداشت محیط و حرفه‌ای تشکیل شده است و یک هزار و ۳۵۰ مورد بازرسی انجام شده که در نتیجه آن ۶۵۰ اخطاریه صادر شده است و ۲۰ مورد پلمب انجام شده است.

✔وی با بیان اینکه ۸۰ مورد شکایات مردمی سامانه ۱۹۰ و شکایات تلفنی رسیدگی شده است، افزود: متاسفانه برخی از شهروندان اقدام به برپایی مراسم‌های مختلف به صورت غیرقانونی داشتند و بر همین اساس ۵۲ مورد مراسم با هماهنگی اتحادیه در تالارهای جشن و عروسی به دلیل عدم توجه به دستورات بازرسان بهداشتی کنسل شد.

✔معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کاشان ضمن اشاره به ۲۰ مورد مکاتبه با ادارات مختلف این شهرستان ابراز داشت: در شهرستان آران و بیدگل همانند کاشان نیز سه تیم فعال با حضور همکاران بهداشت محیط و حرفه‌ای تشکیل شده و ۶۹۳ مورد بازدید صورت پذیرفته است.

✔وی ضمن اشاره به صدور ۴۳ مورد اخطاریه توسط کارشناسان بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: بر اساس بازدیدهای صورت گرفته چهار مورد پلمپ صورت گرفته است و ۱۶ مورد نیز پیگیری شکایات سامانه ۱۹۰ و شکایات تلفنی انجام شده است و ۱۱ مورد نیز بازدید مشترک با نمایندبگان تعزیرات، صمت و اصناف شهرستان آران و بیدگل صورت پذیرفته است.

جدیدترین اخبار آران و بیدگل را با ما دنبال کنید.

اخبار ویژه شهرستان آران و بیدگل را در سایت خبرگزاری نسل فردای آران و بیدگل دنبال کنید.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا