اخبار آران و بیدگل

اجرای محدودیت‌های کرونایی مطابق با جدول وضعیت قرمز در شهرستان آران و بیدگل

اجرای محدودیت‌های کرونایی مطابق با جدول وضعیت قرمز در شهرستان آران و بیدگل از روز شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۰

🔺به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل، دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار و رئیس ستاد مدیریت و مقابله با کرونای شهرستان آران و بیدگل با اشاره به افزایش شیوع کرونا و در پی قرمز شدن وضعیت کرونا در این شهرستان از اعمال برخی محدودیت‌های کرونایی از روز شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۰ خبر داد.

🔺وی با بیان اینکه بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مسافرت «از» و «به» شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است، افزود: بر این اساس ورود خودروهای دارای پلاک غیربومی به شهرستان ‌آران و بیدگل و همچنین خروج خودروهای دارای پلاک بومی این شهرستان به شهرستان‌های دیگر ممنوع است.

🔺فرماندار شهرستان آران و بیدگل تاکیدکرد: همچنان تردد شبانه خودروهای شخصی از ساعت ۲۲ الی ۳ بامداد در سطح شهرستان آران و بیدگل ممنوع است و با رانندگان متخلف، اعمال قانون می‌شود.

🔺دکتر بایبوردی تصریح کرد: فعالیت مشاغل گروه‌های ۲ و ۳ و ۴ در شهرهای دارای وضعیت قرمز و از جمله شهرستان آران و بیدگل متوقف می‌شود که در صورت عدم رعایت این موضوع، واحد صنفی متخلف وفق قوانین و مقررات پلمب می‌شود.

🔺فرماندار شهرستان آران و بیدگل همچنین گفت: نمازهای جمعه، نماز جماعت مساجد، مراسم مذهبی و آیینی در این شهرستان با حضور حداکثر ۷۰ نفر و بار رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فضای باز برگزار می‌شود.

🔺وی بیان داشت: براساس بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور، کارکنان دستگاه‌های ارائه‌دهنده خدمات ضروری مرتبط با ماموریت های اساسی با یک دوم نیرو و کارکنان سایر دستگاه‌ها با یک سوم نیرو در محل کار خود حضور خواهند یافت و ماموریت‌های اداری غیرفوری و غیرضروری نیز لغو می‌شود.

🔺دکتر بایبوردی با بیان اینکه شهرستان آران و بیدگل با کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بخش‌های مختلف وارد پیک پنجم کرونا و وضعیت قرمز کرونا شده است، ادامه داد: تقویت پویش‌های اجتماعی نهادینه کردن فرهنگ اجرای دستورالعمل‌های مرتبط با مقابله با بیماری کرونا ضروری است.

🔺وی اضافه کرد: انتظار می‌رود مردم تا پایان محدودیت‌ها همراهی و همکاری لازم را داشته باشند چرا که بحث سلامت و امنیت آنان و دیگر شهروندان مطرح است و از این رو در صورت تخلف، مجبور به اعمال قانون خواهیم بود.

🔺فرماندار شهرستان آران و بیدگل تاکید کرد: اطلاع‌رسانی‌ها و آگاهی‌بخشی‌ها درباره رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌ها با توجه به وضعیت قرمز این شهرستان باید به‌صورت جدی صورت گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا