اخبار آران و بیدگل

یک مصدوم بر اثر انفجار ترقه در آیین چهارشنبه سوری آران و بیدگل

✔چهارشنبه‌سوری آرام در آران و بیدگل و کاشان با ۳ مصدوم

🔻شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، نطنز و اردستان در شمال استان اصفهان امسال چهارشنبه‌سوری آرامی را گذراندند، به طوری که فقط سه نفر در این منطقه افزون بر ۵۵۰ هزار نفری دچار آتش‌سوزی شدند.

🔻به گزارش ایرنا، تدابیر و توصیه‌های سراسری در پیشگیری از حادثه‌ها و همچنین جلوگیری از شیوع ویروس کوویید ۱۹ به مردم برای ماندن در خانه نیز موثر بود به طوری که در منطقه شمال اصفهان اجتماع خاصی در معابر عمومی انجام نشد.
سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان امسال با برنامه‌ریزی‌های ویژه، آماده‌باش کامل و استقرار ۱۷ تیم عملیاتی در نقاط مختلف شهر آماده امدادرسانی بود تا آتش‌نشانان در صورت لزوم به موقع بتواند به یاری شهروندان در حادثه‌های احتمالی بشتابد.

🔽با این حال، سه گزارش حریق ضایعات در شب چهارشنبه آخر سال بدون بروز حادثه خاص از سوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان اعلام شد.

🔥یک مصدوم در آران و بیدگل

آیین چهارشنبه‌سوری در شهرستان آران و بیدگل یک مصدوم بر اثر انفجار ترقه برجای گذاشت.
یک جوان ۱۷ ساله بر اثر انفجار ترقه در جیب خود دچار سوختگی حدود ۳۰ درصد در ناحیه پا شده‌ که بعد از اقدام‌های سرپایی توسط کاردان‌های اورژانس با آمبولانس فوریت‌های پزشکی به بیمارستان سیدالشهدا (ع) آران و بیدگل اعزام شد.

🔥 ۲ مورد سوختگی در کاشان

اورژانس کاشان از ۲ مورد سوختگی در چهارشنبه آخر سال خبر داد و اعلام کرد که مصدومان چهارشنبه سوری امسال نسبت به سال گذشته افزایش نداشت و شهروندان شب آرامی را گذرانند.
این مهم با آموزش و اطلاع‌رسانی در راستای ترویج فرهنگ ایمنی در شب چهارشنبه آخر سال با همکاری و همراهی شهروندان در کنار نیروهای امدادی و انتظامی محقق شد.
البته آماده‌باش و اعمال تشدید محدودیت‌های تردد در چهارشنبه آخر سال از سوی فرماندهی انتظامی برخی شهرستان‌ها نیز بی‌تاثیر نبود؛ به طوری که فرمانده انتظامی کاشان روز گذشته اعلام کرد که با تلاش سبزپوشان نیروی انتظامی ۱۸ هزار ۵۰۰ عدد ماده محترقه و ۱۴ کیلوگرم مواد اولیه ساخت آن کشف شد.
سرهنگ علی بساطی افزود: در این راستا، ۱۳ نفر دستگیر شدند و با ۶ واحد صنفی عرضه‌کننده مواد محترقه در کاشان برخورد شد.

جدیدترین اخبار آران و بیدگل را با ما دنبال کنید.

اخبار ویژه شهرستان آران و بیدگل را در سایت خبرگزاری نسل فردای آران و بیدگل دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا