اخبار آران و بیدگل

خبر خوشی برای عاشقان موتورسواری آران و بیدگل:پیست موتورسواری در راه است

✔پیست موتور کراس زنده یاد مصطفی ترکیان به زودی به بهره برداری می رسد.

✔به گزارش پایگاه خبری ورزش ایران از شمال استان اصفهان در آران و بیدگل، با همت اداره ورزش و جوانان شهرستان و کمک خیر بزرگوار آقای عباس ترکیان به زودی شاهد افتتاح و بهره برداری از پیست موتور کراس آران و بیدگل برای علاقه مندان موتور سواری خواهیم بود.

✔رئیس هیئت موتور سواری و اتومبیلرانی آران و بیدگل گفت: اولین پیست موتور سواری استاندارد شهرستان تا عید برای فعالیت علاقه مندان افتتاح خواهد شد.

✔رضا عظیمی افزود: پیست موتور کراس زنده یاد مصطفی ترکیان از پیست های استاندارد بوده که برای احداث و تعیین مسیر ناظر از قزوین آوردیم تا بعد از سالها یک پیست استاندارد برای ورزش دوستان به خصوص موتورسواران علاقه مند به پیست افتتاح کنیم و جا دارد از خیر بزرگوار آقای عباس ترکیان به عنوان خیر ورزش یار تشکر کنیم.

✔وی ادامه داد: هم اکنون چیزی حدود ۱۰۰ موتور سوار که به صورت حرفه ای فعالیت می کنند در شهرستان داریم و امیدواریم بتوانیم با افتتاح این پیست ضمن پرورش قهرمان، برگزاری مسابقات مهم و هدایت عاشقان هنر موتور سواری از کوچه و خیابانها به پیست کمکی به گسترش شور و نشاط جوانان ورزش دوست انجام دهیم.

✔به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ورزش ایران، پیست موتور کراس زنده یاد مصطفی ترکیان در زمینی به مساحت ۲۰ هزار متر مربع در ابتدای جاده نوش آباد واقع شده و تلاش بر این است تا شب عید برای ورزش موتور سواران افتتاح شود که جا دارد از تلاش و پیگیری رئیس اداره ورطش و جوانان آقای فردنژاد ، آقای عظیمی رئیس هیئت موتور سواری و اتومبیلرانی، عباس ترکیان خیر ورزشی و شهرداری آران و بیدگل برای کمک به احداث این پروژه بزرگ ورزشی تقدیر و تشکر صورت گیرد.

خبرنگار: کامران شاهزاده

جدیدترین اخبار آران و بیدگل را با ما دنبال کنید.

اخبار ویژه شهرستان آران و بیدگل را در سایت خبرگزاری نسل فردای آران و بیدگل دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا