اخبار آران و بیدگل

فرماندار و رئیس ستاد مدیریت و مقابله با کرونای شهرستان آران و بیدگل از اعمال محدویت‌های کرونایی در این شهرستان از اول آذر ماه خبر داد

فرماندار و رئیس ستاد مدیریت و مقابله با کرونای شهرستان آران و بیدگل
از اعمال محدویت‌های کرونایی در این شهرستان از اول آذر ماه خبر داد.

❌ تعطیلی فعالیت مشاغل گروه‌های ۲، ۳ و ۴
🚫ممنوعیت تردد درون شهری از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح
🔺 کارمندان ادارات با یک سوم نیرو در محل کار خود حضور خواهند یافت
🔺 برای تردد بین شهری آران و بیدگل و کاشان نیاز به اخذ مجوز نیست

💢بایبوردی افزود: در این راستا هماهنگی‌ لازم با نیروی انتظامی، ارتش، بسیج، شبکه بهداشت و درمان، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، هلال احمر، و شهرداری‌ها صورت گرفته است.

💢دکتر بایبوردی تصریح کرد: فعالیت مشاغل گروه‌های ۲، ۳ و ۴ در شهرهای دارای وضعیت قرمز و از جمله شهرستان آران و بیدگل متوقف می‌شود که در صورت عدم رعایت این موضوع، واحد صنفی مذکور پلمپ می‌شود.

💢بر اساس بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور کارکنان دستگاه‌های ارائه دهنده خدمات ضروری مرتبط با ماموریت های اساسی با یک دوم نیرو و کارکنان سایر دستگاه‌ها با یک سوم نیرو در محل کار خود حضور خواهند یافت و این موضوع به استثنای نیروهای مسلح است.

💢وی همچنین از تعطیلی کامل تمام مراکز آموزشی اعم از مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، آموزشگاه‌های خصوصی و حوزه‌های علمیه در شهرستان آران و بیدگل تا اطلاع ثانوی خبر داد.

💢فرماندار شهرستان آران و بیدگل همچنین گفت: برگزاری نمازهای جمعه، نماز جماعت مساجد، مراسم مذهبی و آیینی در این دو هفته در این شهرستان ممنوع است.

💢وی به وضعیت تردد در شهر‌های شهرستان آران و بیدگل از یکم آذرماه اشاره کرد و گفت: خودرو‌های شخصی با پلاک بومی حق خروج از منطقه خودشان را ندارند و پلاک‌های غیربومی هم اجازه ورود به این مناطق را ندارند که در صورت رعایت نکردن؛ جریمه یک میلیون تومانی خواهند شد.

💢دکتر بایبوردی ادامه داد: تردد درون شهری نیز از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح در مناطق قرمز و از جمله شهرستان آران و بیدگل ممنوع است که جریمه این خودروها ۲۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

💢وی یادآور شد: با توجه به نصب دوربین‌های پلاک خوان در شهرستان آران و بیدگل، خودروهای متخلف در این شهرستان شناسایی و جریمه خواهند شد.

💢وی ادامه داد: برخی مشاغل شیفت شب کارکنان بیمارستان‌ها، مراکز درمانی، امداد و نجات و… مشمول جریمه تردد شبانه نمی‌شوند.

جدیدترین اخبار آران و بیدگل را با ما دنبال کنید.

اخبار ویژه شهرستان آران و بیدگل را در سایت خبرگزاری نسل فردای آران و بیدگل دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا