اخبار آران و بیدگلاخبار فرهنگیاسلاید شو اصلیعنوان داغ

خلق اثر هنری «بهار آزادی» در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن آران و بیدگل

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل از خلق اثر هنری «بهار آزادی» توسط هنرمند آران و بیدگلی در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن این شهرستان خبر داد.

به گزارش نسل فردای آران و بیدگل و به نقل از خبرگزاری شبستان آران و بیدگل سعید ضابطی گفت: هنرمند خلاق آران و بیدگلی «احسان زُکاری» اثر هنری «بهار آزادی» را با شعار «در بهار آزادی جای شهدا خالی» در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن خلق کرد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل افزود: این اثر هنری در ابعاد ۲ در ۴ متر بر روی بوم با تکنیک اکرلیک با همکاری شهرداری ناحیه دو آران و بیدگل در مدت ۴ساعت در مسیر راهپیمایی مردم شهرستان آران و بیدگل در مصلای نماز جمعه آران و بیدگل اجرا و خلق شد.

ضابطی افزود: خلق این اثر هنری توسط یک هنرمند توانا و جوان نشان از احساسات و روحیه بالای عشق به وطن و ارزش های انقلاب و دفاع مقدس دارد که با زبان هنر این رویداد ارزشی را روایت می کند.

دبیرشورای فرهنگ عمومی شهرستان آران و بیدگل ادامه داد: احسان زکاری از هنرمندانی است که نماشگاه های انفرادی او در زمینه های نقاشی، طراحی و نقاشیخط در نگارخانه شیث تهران (سال ۱۳۸۲ ) ، فرهنگسرای خاوران تهران (سال ۱۳۸۴ )، فرهنگسرای سرو تهران (سال ۱۳۸۵ ) برپا شده است.

 

ضابطی افزود: کسب عنوان نفر نخست اولین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) در رشته نقاشی و کسب عنوان نخست نقاشی در سومین کنگره فرهنگ و ادبیات شهادت، شرکت در کارگاه های هنری گوناگون در تهران از سال ۱۳۸۰ تاکنون ، و داوری جشنواره های هنر در تهران بخشی از افتخارات این هنرمند آران و بیدگلی است.

 

احسان زکاری از هنرمندان شاخص شهرستان و دارای مدرک کارشناس نقاشی از دانشکده هنرهای زیبا تهران و کارشناسی ارشد نقاشی از «دانشکده هنر» دانشگاه تربیت مدرس است که از سال ۱۳۸۴ در دانشگاه آزاد اسلامی و علمی کاربردی به تدریس هنری اشتغال دارد.

 

وی طراح، مجری و از فعالان نقاشی دیواری در تهران، مشهد، تبریز، کرج، بوشهر، کرمانشاه، کاشان و آران و بیدگل است./

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا