اخبار آران و بیدگل

۴.۹ میلیارد تومان جریمه رانندگی در آران و بیدگل صادر شد

✔ فرماندار آران و بیدگل گفت: نزدیک به ۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان جریمه در قالب ۳۷ هزار و ۹۱۵ برگه در سال ۱۳۹۹ از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی در این شهرستان صادر شده است.

✔به گزارش ایرنا، اسماعیل بایبوردی  روز سه‌شنبه در نشست کمیسیون پیشگیری از جرائم آران و بیدگل افزود: در سال ۹۸، ۳۷ هزار و ۲۲۳ برگه جریمه برای خودورهای متخلف با مبلغی افزون بر چهار میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان صادر شده است که حاکی از افزایش ۲۰۰ میلیون تومانی جریمه‌ها در سال ۹۹ است.

✔وی با اشاره به اعمال محدودیت‌های تردد در تعطیلات نوروز از سوی دستگاه‌های مربوطه آران و بیدگل اظهار داشت: در تعطیلات نوروز ۱۴۰۰ ، نزدیک به ۵۲۰ برگه جریمه برای متخلفان محدودیت‌های کرونایی صادر شده است، در حالی که همین تعداد برگه جریمه در نوروز ۹۹ از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی برای خودروهای متخلف محدودیت های کرونایی صادر شده است.

✔فرماندار آران و بیدگل از افزایش کشفیات مواد مخدر در سال ۱۳۹۹ در این شهرستان خبر داد و افزود: با همکاری دستگاه‌های انتظامی، امنیتی و قضایی افزون بر ۴۲ کیلوگرم مواد مخدر کشف شده و این در حالیست که در سال ۱۳۹۸ کشفیات مواد مخدر در این شهرستان حدود ۳۳ کیلوگرم بود.

✔وی افزود: تصادف‌های فوتی و جرحی شهرستان آران و بیدگل در سال ۱۳۹۹ نزدیک به ۳۵۱ فقره بوده که به نسبت سال ۱۳۹۸ با ۳۷۷ فقره تصادف، روند کاهشی داشته است/ ایرنا

جدیدترین اخبار آران و بیدگل را با ما دنبال کنید.

اخبار ویژه شهرستان آران و بیدگل را در سایت خبرگزاری نسل فردای آران و بیدگل دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا