اخبار آران و بیدگل

نماز جمعه این هفته آران و بیدگل اقامه می شود

✔مسئول ستاد نماز جمعه آران و بیدگل:
نماز جمعه این هفته آران و بیدگل اقامه می شود
✔مسئول ستاد نماز جمعه آران و بیدگل گفت: نماز جمعه این هفته شهرهای چهارگانه آران و بیدگل با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی اقامه می‌شود.

✔«حسین عبدلی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: آیین وحدت ‌بخش نماز جمعه فردا ۱۴ خردادماه با رعایت پروتکل ‌های بهداشتی در میعادگاه های چهارگانه نماز جمعه شهرستان آران و بیدگل برگزار می شود.

✔مسئول ستاد نماز جمعه آران و بیدگل افزود: ستادهای نماز جمعه شهرهای آران و بیدگل، نوش‌آباد، ابوزیدآباد و سفیدشهر تمهیدات بهداشتی لازم را برای برگزاری این آیین عبادی سیاسی فراهم کرده اند.

✔عبدلی افزود: این فریضه در شهر آران و بیدگل، فردا به امامت حجت الاسلام « علی روحانی» امام جمعه موقت این شهر اقامه خواهد شد. همچنین نوحه خوانی مداحان اهل بیت(ع) و ذکر مصیبت ایام شهادت امام صادق(ع) و رحلت امام خمینی(ره) از دیگر برنامه های این مراسم خواهد بود.

✔مسئول ستاد نماز جمعه آران و بیدگل تاکید کرد: نمازگزاران با رعایت نکات بهداشت فردی و جمعی و همراه داشتن ماسک ، سجاده و رعایت فاصله‌ اجتماعی در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه شرکت کنند.

✔عبدلی افزود: اتوبوس های حمل و نقل شهرداری برای رفاه حال نمازگزاران در میادین اصلی شهر آماده خدمت رسانی و جابجایی نمازگزاران خواهند بود.

✔وی با تقدیر از همکاری نمازگزاران در رعایت پروتکل های بهداشتی در هفته های گذشته گفت: برگزاری یا عدم برگزاری نماز جمعه در هفته های آینده به شرایط شیوع کرونا بستگی دارد و اطلاع رسانی لازم در این خصوص انجام خواهد شد./

جدیدترین اخبار آران و بیدگل را با ما دنبال کنید.

اخبار ویژه شهرستان آران و بیدگل را در سایت خبرگزاری نسل فردای آران و بیدگل دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا