اخبار آران و بیدگلاسلاید شو اصلیعنوان داغ

دستگیری قاتلی که همسر و فرزندش را در آران و بیدگل کشت

شخصی که صبح امروز در یکی از روستاهای شهرستان آران و بیدگل اقدام به قتل خانواده خود(همسر و فرزند) با سلاح گرم کرده بود نهایتا با اقدامات انجام شده در استان قم دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری نسل فردای آران و بیدگل و به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی شهرستان آران و بیدگل قاتل مردی ۴۱ ساله و اصالتا اهل استان قم بوده که صبح امروز با کلت کمری حوالی ساعت شش ونیم ابتدا همسر ۳۶ ساله خود را با شلیک مستقیم به سر در روستای علی آباد فخره به قتل می رساند.

وی در ادامه رفتار جنون آمیز خود دختر ۱۰ ساله اش راهم با شلیک گلوله به ناحیه سر کشته و سپس در تلاش برای قتل دختر دیگر خود بوده که خوشبختانه گلوله به سر اصابت نکرده و دختر مصدوم با جراحتی در ناحیه سر در بیمارستان بستری می شود.

با حضور عوامل انتظامی و پلیس آگاهی و اطلاعات مشخص می شود قاتل به استان قم گریخته و با هماهنگی پلیس استان قم وی پس از اینکه یک مرد دیگر را هم در همان استان به قتل می رساند در یک عملیات ضربتی دستگیر می شود.

با توجه به گمانه زنی های مطرح شده در برخی از کانال های خبری هنوز انگیزه این جنایت هولناک مشخص نیست و طی روز های آینده وپس از بررسی های پلیسی به اطلاع مردم خواهد رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا