اخبار آران و بیدگل

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان: موضوع واگذاری اورژانس امام خمینی(ره) به بخش خصوصی در حال بررسی است.

دکتر علیرضا مروجی با حضور در شورای اسلامی شهر آران وبیدگل با اشاره به پروژه های درمانی در حال اجرا در این شهرستان گفت: بیمارستان ثامن تا پایان نیمه اول دیماه به بهره برداری می رسد.
وی افزود: فاز یک بیمارستان امام حسن (ع) نیز تا پایان نیمه اول دیماه به بهره برداری می رسد و این بیمارستان در سال ۱۴۰۰ به بهره برداری کامل خواهد رسید.

🔻رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان در مورد واگذاری اورژانس امام خمینی(ره) نیز گفت: بررسی و پیگیری های لازم در خصوص واگذاری اورژانس حضرت امام خمینی(ره) به بخش خصوصی و موضوعات دیگر حوزه بهداشت و درمان شهرستان آران و بیدگل در کمیته های تخصصی و با حضور معاونین دانشگاه علوم پزشکی کاشان و رئیس مرکز بهداشت آران و بیدگل انجام می شود.
🔻در این دیدار، رئیس شورای اسلامی شهر آران و بیدگل نیز با بیان دغدغه ها و مشکلات حوزه بهداشت و درمان این شهر گفت: شورای اسلامی شهر آران و بیدگل با واگذاری اورژانس حضرت امام خمینی(ره) به بخش خصوصی کاملاً مخالف است.
🔻عبداله بابازاده با انتقاد از اینکه مردم فهیم آران و بیدگل هنوز از یک بیمارستان کاملا مجهز محروم می باشند افزود: امیدواریم با بهره برداریِ هرچه زودتر دو بیمارستان ثامن و امام حسن مجتبی(ع)، مشکلات درمانی این شهرستان مرتفع گردد.

🔻در این دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان از مساعدت های شورای اسلامی شهر و شهردار آران و بیدگل در مبارزه با ویروس کرونا و محیط سازی پروژه های بیمارستانی تشکر نمودند.

این دیدار باحضور اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار آران و بیدگل برگزار شد؛ مشکلات مهم حوزه بهداشت و درمان شهرستان آران و بیدگل مورد بررسی قرار گرفت.

جدیدترین اخبار آران و بیدگل را با ما دنبال کنید.

اخبار ویژه شهرستان آران و بیدگل را در سایت خبرگزاری نسل فردای آران و بیدگل دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا