اخبار آران و بیدگل

رئیس مرکز بهداشت آران و بیدگل:مردان کمتر از زنان به سلامتی خود اهمیت می دهند

✔رئیس مرکز بهداشت شهرستان آران و بیدگل: مردان کمتر از زنان به سلامتی خود اهمیت می دهند. دکتر فاطمه شیروانی زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل با اشاره به آغاز هفته ملی سلامت مردان گفت: نامگذاری هفته اول اسفند ماه در کشور به نام هفته ملی سلامت مردان با هدف حساس سازی مردان جامعه ایرانی برای توجه بیشتر به جنبه های مختلف پیشگیری از مخاطرات سلامت صورت گرفته است.

🔺️رئیس مرکز بهداشت شهرستان آران وبیدگل افزود: بحران سلامت مردان در تمام دنیا به عنوان بحران خاموش سلامت تلقی شده و پژوهش ‌های مختلف نیز نشان می‌دهد مردان نسبت به زنان در سبک زندگی روش ‌های نامناسب ‌تری دارند و نسبت به بیماری خود بی توجه تر هستند و علائم هشدار دهنده را نادیده می ‌گیرند و دیرتر به مراکز درمانی مراجعه می‌کنند.

🔺️دکتر شیورانی زاده با بیان اینکه زنان بیش از مردان به پزشک و مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه می کنند، عنوان کرد: مردان نیز باید به سلامتی خودشان بیشتر اهمیت دهند و به محض مشاهده علائم بیماری به پزشک مراجعه کنند.

🔺️رئیس مرکز بهداشت شهرستان آران وبیدگل خاطر نشان کرد: تغییر سبک زندگی، کم تحرکی و گرفتارشدن بخش قابل توجهی از مردان در زندگی شهری، متاسفانه سبب افزایش بیماری های قلبی – عروقی، دیابت و برخی سرطان های خاص مردان در دنیا و کشور شده است و باید در راستای پیشگیری و اطلاع رسانی دراین باره قدم های جدی برداشته شود.

🔺️۱ لغایت ۷ اسفند ماه در تقویم سلامت کشور به عنوان هفته ملی سلامت مردان ایران(سما) تعیین و در جهت  حساس سازی و توجه به سلامت این قشر عظیم  برنامه های سلامت محوری در سطح کشور برگزار می شود.

جدیدترین اخبار آران و بیدگل را با ما دنبال کنید.

اخبار ویژه شهرستان آران و بیدگل را در سایت خبرگزاری نسل فردای آران و بیدگل دنبال کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا