اخبار آران و بیدگل

راه اندازی دستگاه رادیولوژی فک و صورت در آران و بیدگل

🔷رئیس شورای هیئات مذهبی منطقه دو آران و بیدگل از اقدام ارزشمند یک تشکّل مذهبی برای راه اندازی دستگاه رادیولوژی فک و صورت در این شهرستان خبر داد.

🔶حسین ناظمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: دستگاه رادیولوژی فک و صورت OPG  با کمک و اقدام خیرخواهانه یک تشکّل مذهبی در شهرستان آران و بیدگل راه اندازی شد.

🔷رئیس شورای هیئات مذهبی منطقه دو آران و بیدگل افزود: این دستگاه به همت خیرین محفل یاعباس(ع) و با نیت کاهش مخارج درمانی خانواده ها در بیمارستان تازه تاسیس ثامن الحجج(ع) این شهرستان راه اندازی شده است.

🔶ناظمی افزود: برای راه اندازی و نصب این دستگاه تشخیصی، بالغ بر ۸ میلیارد ریال از سوی خیرین و جوانان این تشکّل مذهبی هزینه شده است.

🔷رئیس شورای هیئات مذهبی منطقه دو آران و بیدگل خاطر نشان کرد: با راه‌اندازی این دستگاه، نیاز مردم آران و بیدگل و توابع به خدمات رادیوگرافی دندانپزشکی و مراجعه به مراکز درمانی شهرستان همجوار مرتفع می شود و مراجعه کنندگان می توانند از این پس خدمات  لازم را با نرخ دولتی در بیمارستان  ثامن الحجج(ع) آران و بیدگل دریافت کنند.

🔶ناظمی تصریح کرد: هیئات مذهبی شهرستان آران و بیدگل کارکرد خود را تنها در اجرای برنامه های مذهبی منحصر نمی دانند و فعالیت های جهادی خودجوشی را در راستای مسئولیت اجتماعی خود به ویژه در بحران های اجتماعی همچون سیل، زلزله، شیوع کرونا، رفع مشکلات اقتصادی نیازمندان و تامین امکانات مورد نیاز مراکز بهداشتی، درمانی، فرهنگی، ورزشی و آموزشی دارند.

🔷تصویر برداری از دندان با روش OPG جهت تشخیص دقیق مشکلات فک و دندان ها استفاده می شود و موقعیت کلیه دندان ها، عفونت ها، پوسیدگی دندان و کلیه موارد مهم دیگر در دندانپزشکی را نشان می دهد.

جدیدترین اخبار آران و بیدگل را با ما دنبال کنید.

اخبار ویژه شهرستان آران و بیدگل را در سایت خبرگزاری نسل فردای آران و بیدگل دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا