اخبار آران و بیدگلاخبار فرهنگیاسلاید شو اصلی

سامانه «دیده بان» برای رفع مشکلات مردم و مددجویان فعال است

به گزارش نسل فردا  «حیدر ایمانیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: شهروندان و جامعه هدف سازمان بهزیستی می توانند شکایات خود از مراکز تحت نظارت این اداره را در سامانه دیده بان ثبت کنند تا مشکلات آنان بررسی و رفع شود.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان آران و بیدگل افزود: شهروندان می توانند نحوه فعالیت و نواقص در ارایه خدمات مهدهای کودک  و روستا مهدها، مراکز مشاوره وخدمات روان‌شناختی ، مراکز روزانه و شبانه روزی توانبخشی معلولین و سالمندان ، بیماران روانی مزمن ، کمپ ها و مراکز درمان معتادین ، مراکز نگهداری ایتام و کودکان بی سرپرست و کار و خیابان، اورژانس اجتماعی و مراکز کاهش طلاق و کلینیک های مددکاری را از طریق این سامانه پیگیری کنند.

ایمانیان دقت ، صحت و سرعت در رسیدگی به درخواست ها و شکایات را شعار و هدف این سامانه دانست و ادامه داد: در کنار دریافت شکایات ، این سامانه همچنین آماده دریافت پیشنهادات و ایده های عموم همشهریان و جامعه هدف بهزیستی در راستای ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات و رفع نواقص و مشکلات است.

رئیس اداره بهزیستی آران و بیدگل اظهار داشت : شماره تلفن ۱۴۸۲ در تمام ساعات شبانه روز در خدمت همشهریان است و شماره پیام کوتاه ۳۰۰۰۸۵۳۰ دفتر مدیریت عملکرد هم برای این منظور و ارسال پیام کوتاه در نظر گرفته شده است.

اخبار ویژه شهرستان آران و بیدگل را در سایت خبرگزاری نسل فردای آران و بیدگل دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا